Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Warmtelamp Basking Spot Exo Terra

94% van klanten

bevelen dit product aan

20 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Huu Duc
1 berichten
huu duc fr
Hallo, kan ik deze gloeilamp gebruiken met de "Support de lampe en Céramique Reptil'us" die ook door jullie wordt verkocht? Bedankt!
oria
18 berichten
oria fr
Hallo, Zou een 50 Watt en een 75 Watt lamp met de Compact Top lampenkap voor een 45 cm fluorescerende lamp en 2 fittingen passen? Zijn deze lampen geschikt voor een luipaardgekko? Is deze lampenkap te klein voor een terrarium van 80 x 40 x 50 cm? Dank u bij voorbaat
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze lampen zijn niet geschikt. Ze kunnen niet worden aangesloten op een COMPACT TOP galerij. De COMPACT TOP galerij is geschikt voor een terrarium van 45cm breed. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
marie
3 berichten
marie fr
Hallo, wat kan ik als ondersteuning nemen voor een baby landschildpad om op een terrarium te zetten?? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U heeft een GLO LIGHT steun nodig (referentie 2050 en 2051) maar let op deze lamp straalt geen UVB uit! Uw schildpad heeft absoluut UVB nodig. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
helene
3 berichten
helene fr
Hallo, wij hebben net een ongeveer 5 jaar oude horsfieldii schildpad gekregen, is deze lamp geschikt voor zijn terrarium of wat hebben we nog meer of extra nodig? bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze lamp is geschikt, u kunt deze combineren met dit type lamp: https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-fluorescente-repti-glo-2-0-a-lumiere-du-jour-p-582.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Marie-Laure
4 berichten
marie-laure fr
Hallo,Ik heb een pelomedusa schildpad en ik heb een Exo-Terra lamp "Reptile UVB 100" gekocht in de veronderstelling dat deze mijn terrariumstrand zou verwarmen.Helaas verwarmt het niet genoeg en mijn schildpadden komen niet uit het water.Zou deze lamp geschikt kunnen zijn (in 50 of 75 W)? Zo ja, moet ik deze combineren met "de UVB 100"?Alvast bedankt voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt natuurlijk een DAYLIGHT BASKING SPOT lamp combineren met uw TURTLE UV-B lamp. Met vriendelijke groeten, Madeline van Zoomalia
Cyril
3 berichten
cyril fr
Hallo, ik ben op zoek naar een verwarmingslamp om een terrarium van 60/45/45 voor een luipaardgekko te verwarmen, kunt u mij helpen? Ik heb ook 3 lampen nodig voor mijn Exo Terra galerij van 60cm voor hen ook alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt een DAYLIGHT BASKING SPOT lamp gebruiken (de SUN GLO lamp is al 2 jaar niet meer beschikbaar). Deze kan worden aangesloten op een GLO LIGHT lampenhouder (PT2052 –PT2054). Met betrekking tot de verlichting met uw COMPACT-TOP armatuur, zult u REPTILE VISION en NATURAL LIGHT 13 of 26W lampen gebruiken. Met vriendelijke groeten, Madeline van Zoomalia
Thibault
1 berichten
thibault fr
Hallo, Ik heb een terrarium van 1m20x60x60cm en ik zou graag willen weten welk vermogen UV-lamp en verwarmingslamp zoals Sunglo ik moet installeren voor mijn Pogonas? Alvast bedankt voor uw antwoord. Met vriendelijke groet, Tib
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze lamp levert geen UVB, maar zorgt wel voor warmte. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Lucas
3 berichten
lucas fr
Wat is het verschil met een intense basking spot van hetzelfde merk?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit is hetzelfde model met nieuwe verpakking, maar met een vermogen van 25W. https://www.zoomalia.com/animalerie/intense-b-spot-25w-chaleur-p-18971.html Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
thibaut
2 berichten
thibaut fr
hallo ik heb een terra van 118*50*60, ik heb een sun glo 75w lamp besteld en een verwarmde rots van 15w, zal dit voldoende zijn voor het goede onderhoud van mijn pogona?
nicolas
2 berichten
nicolas fr
hallo, ik ben een beginner in reptielen en vooral als het gaat om een pogona. Ik ga een jonge pogona hebben en een terrarium van 45*45*45, is dit voldoende totdat ik een groter kan krijgen? Hoe snel zal ik het terrarium moeten veranderen? En is de sunglo 75 W lamp genoeg voor verwarming en licht of moet ik er een 10.0 lamp bij plaatsen? bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Wij adviseren u een terrarium van 100 x 50 x 60 omdat uw afmetingen ons wat klein lijken; uw pogona kan krap zitten. Wat de lampen betreft, heeft u een dagelijkse warmtelamp en uv-neonlampen nodig. 75 W is misschien wat weinig, neem iets hoger.Vriendelijke groeten,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.