Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Thermostaat Hygrostaat DTH Control Reptil'us

87% van klanten

bevelen dit product aan

35 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Clara
2 berichten
clara fr

Hallo; Ik heb een thermostaat/hygrostaat nodig om de vochtigheid en de temperatuur van mijn terrarium te beheren. We zijn het ermee eens dat dit apparaat een bevochtigingssysteem inschakelt als het percentage vochtigheid onder een bepaalde waarde daalt. En dat tegelijkertijd, de tweede uitgang van het stopcontact gebruikt kan worden voor een verwarming, die ook wordt ingeschakeld als de gedetecteerde temperatuur onder de vereiste waarde ligt? Heeft dit apparaat inderdaad deze twee configureerbare en tegelijkertijd bruikbare functionaliteiten? Of kunnen we slechts één van beide gebruiken? Dank u voor uw hulp.
Nicolas
1 berichten
nicolas fr
Hallo, u kunt de temperatuur en vochtigheid tegelijkertijd regelen, er is een temperatuursensor en een vochtigheidssensor, er is zelfs een geluidsalarm. Alles is eenvoudig in te stellen, het is een zeer goed product.
Matteo
2 berichten
matteo fr
Hallo, is er de mogelijkheid om een geleidelijke temperatuurstijging (of daling) gedurende de hele dag te programmeren, of schakelt deze thermostaat alleen het verwarmingsmatje aan en uit? Alvast bedankt!
Hugo
1 berichten
hugo fr
Hallo, hoe lang is de garantieperiode van het product?
Bruno
1 berichten
bruno fr
Hallo, Ik begrijp niet goed of, om de luchtvochtigheid te reguleren, ik een ander apparaat moet aansluiten dat vochtigheid produceert of vermindert. Ik neem aan dat de elektrische stopcontacten hiervoor zijn? Als dat zo is, kan ik dit apparaat dan gebruiken om, in een kamer met planten en delicate meubels, het aanschakelen van een luchtbevochtiger (die ik overigens heb) te regelen wanneer de luchtvochtigheid onder een bepaalde drempel daalt? Alvast bedankt voor uw verduidelijkingen
Edouard
1 berichten
edouard fr
Hallo, Het zijn in feite twee stopcontacten die zullen activeren of deactiveren afhankelijk van de vochtigheid of de temperatuur. Het is enkel een elektrische start/stop. Dus ja, er moeten apparaten op worden aangesloten.
Celia
3 berichten
celia fr
Hallo, ik heb deze thermostaat en een verwarmingsmat van hetzelfde merk ontvangen, maar zodra ik mijn mat op de thermostaat aansluit, verlies ik temperatuur en stopt mijn mat met werken. Waar kan dat aan liggen?
Celia
3 berichten
celia fr
Bonjour, j’aimerai savoir où placer la sonde ? Poser au dessus du substrat ? A l’intérieur du substrat ? Sous le substrat ? Je fais un terrarium pour tribolonotus gracilis. Merci !
Virginie
1 berichten
virginie fr
Hallo, is de keramische lampenhouder Glow Light compatibel met dit product? Wanneer ik de verwarmingslamp op de thermostaat aansluit, gebeurt er niets terwijl de lamp met een normaal stopcontact wel aangaat. Ik heb de thermostaat kunnen instellen, maar hij piept constant en geeft de temperatuur niet weer... ?
Léa
1 berichten
léa fr
Hallo, hoe kan dit apparaat de luchtvochtigheid beheren? Ik heb zojuist de fogger xl gekocht, maar ik wil hem niet continu laten werken. Kan dit apparaat de fogger xl activeren wanneer het vochtigheidsniveau te laag wordt? En het stoppen wanneer het gewenste vochtigheidsniveau is bereikt? Bedankt voor uw hulp.
William
1 berichten
william fr
Hallo, zelfs nadat ik de meegeleverde handleiding heb gelezen, begrijp ik niet hoeveel elektrisch vermogen (in Watt) op de 2 stopcontacten van deze controller kan worden aangesloten. Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De maximale capaciteit voor elke aansluiting is 220 Watt. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Antoine
1 berichten
antoine fr
Hallo, ik heb ook een probleem met het instellen van de starttijd van de dag/nacht cyclus. Wanneer ik de handleiding volg, kom ik alleen bij de instelling voor de huidige tijd en niet bij de instellingen voor de cycli.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het is moeilijk om precies te antwoorden op uw vraag via een bericht. Het kan een bedieningsfout zijn, of uw product is defect. Wij nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op 0 892 494 028 (van maandag tot vrijdag van 10:30 tot 12:30 en van 14:30 tot 17:30).U kunt hen ook rechtstreeks per e-mail contacteren via de opvolging van uw bestelling.Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Camille
1 berichten
camille fr
Hallo, ik zou graag willen weten of er een sensor is voor de verwarming en een sensor voor de hygrometer?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De sondes voor temperatuur en vochtigheid bevinden zich beide in het kleine grijze doosje. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
FABRICE
3 berichten
fabrice fr
Bonjour, quelqu'un peut me dire la procédure exacte car j'ai déjà essayer en suivant la notice ...et je n'y arrive pas .La question été la suivante : Comment changer l'heure du début de journée et de même pour le début de nuit ???? L'heure déjà mémoriser étant 6h00,,,,18h00. En vous remerciant d'avance
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Als u heeft geprobeerd de tijd te wijzigen volgens de instructies in de handleiding en dit werkt niet, is het mogelijk dat uw thermostaat defect is. Wij adviseren u contact op te nemen met onze klantenservice via de opvolging van uw bestelling om zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
FABRICE
3 berichten
fabrice fr
Hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik het begin van de dag en ook het begin van de nacht kan veranderen???? De al onthouden tijd is 6:00 uur,,,,18:00 uur. Bij voorbaat dank
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij nodigen u uit om de bijsluiter (pagina 1, paragrafen 12 en 13) te raadplegen. Deze kan rechtstreeks gedownload worden van de productpagina. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
sarah
6 berichten
sarah fr
Hallo, ik wil graag weten of deze thermostaat ook ingesteld kan worden voor de dag/nacht temperatuur, alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze thermostaat maakt het mogelijk om dag/nacht temperaturen te programmeren. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
matthieu
1 berichten
matthieu fr
hallo, ik zou graag willen weten of deze thermostaat/hygrostaat alleen waarschuwt, of regelt hij ook de warmte en vochtigheid als ik er een verwarmingskabel en een vernevelaar fogger xl op aansluit? dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze thermostaat maakt het mogelijk om de temperatuur en de luchtvochtigheid in uw terrarium te controleren en te reguleren. U hoeft het alleen te programmeren volgens de behoeften van uw reptiel. Vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
david
2 berichten
david fr
hallo, heeft dit artikel dezelfde functies (verlichting, verwarming en bevochtiger) als het artikel ref:39679Thermostat/Hygrostat digitaal twee circuits bedankt alvast
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product is equivalent en biedt dezelfde functies. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Béatrice
1 berichten
béatrice fr
Hallo, ik zou graag een constante RV (relatieve vochtigheid) van 90% willen behouden in een hermetische ruimte. Maar ik begrijp niet wat de thermostaatige hygrometer in staat zal stellen om de luchtvochtigheid in de ruimte te verhogen. Moeten we water toevoegen (zoals een schaaltje bijvoorbeeld) in de ruimte, en is het de toename van de temperatuur die de vochtigheid zal laten toenemen, of brengt het apparaat vochtigheid van buiten (reservoir of iets anders) binnen? Sorry, ik ben niet erg op de hoogte... Bedankt alvast en fijne dag!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Le thermostat permet de contrôler les paramètres de température et d'hygrométrie. Grâce à la sonde posée dans le terrarium, il vérifiera ces deux paramètres suivant les données que vous aurez programmées et il vous alertera en cas d'anomalies : température qui chute, taux d'humidité en baisse par exemple. Il ne modifiera pas le taux d'humidité ou n'augmentera pas la température du terrarium. Cordialement, L'équipe Zoomalia
katiana
1 berichten
katiana fr
Goedenavond, na enkele weken gebruik werkt het heel goed, maar sinds twee dagen, wanneer het overschakelt naar nachtmodus, schakelt het mijn verlichtingsstrip niet uit, terwijl het tot nu toe altijd uitgeschakeld was. Wat kan ik doen? Met vriendelijke groet,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Hallo, Voor vragen of problemen met betrekking tot de werking van een product kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 0 892 494 028 (van maandag tot vrijdag van 10u30 tot 12u30 en van 14u30 tot 17u30). U kunt hen ook direct per e-mail contacteren via de opvolging van uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Het Zoomalia team
frederic
1 berichten
frederic fr
halloik heb zojuist het apparaat ontvangen maar de handleiding is in het Engels, is het mogelijk om de Franse versie te krijgen, bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De Franse handleiding is beschikbaar om te downloaden op de productpagina. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Marion
1 berichten
marion fr
Hallo allemaal, ik heb hulp nodig met betrekking tot de Hygrostaat Thermostaat DTH Control. Ik heb een reptiel dat constant op 25° gehouden moet worden, ik heb een 100w keramische lamp, kan ik deze twee aansluiten zodat de temperatuur gelijk blijft? Betekent dit dat de thermostaat mijn lamp aan- of uitschakelt afhankelijk van de warmte? Bedankt alvast, ik ben nieuw in dit gebied.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De thermostaat zal de temperatuur van uw terrarium voortdurend controleren. Het zal de kracht van uw lamp reguleren op basis van de behoeften om een constante warmte te waarborgen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.