Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Hulp voor mijn cavia alstublieft

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Sarah
2 berichten
sarah fr


Bonjour, ce matin j'ai découvert que mon petit cochon d'Inde de 1 mois et demi Willy avait une petite gale au niveau de la joue. J'ai appelé à l'animalerie et je tiens à dire que cette animalerie est très bien et connaît son sujet. Ce n'est pas une animalerie de merde. Ils m'ont dit qu'il avait dû se faire mordre par ses amis parce qu'il a toujours été le plus petit du groupe. On m'a dit quoi faire et tout. J'ai commencé le traitement ce matin mais il se gratte toujours là et j'ai peur que avec ses griffes sa blessure empire. Que faire ?? Je n'ai pas de photo de sa blessure mais je peux bien en prendre une si vous le désirez. Merci à l'avance.

gloriane
83 berichten
gloriane fr

hallo

als ik jou was, zou ik hem naar de dierenarts brengen en ze zullen je ook iets geven zodat hij zich niet krabt

christine
1 berichten
christine fr

Hallo, ik neem de vrijheid om dit kleine berichtje te schrijven om u te vragen of ik twee vrouwelijke cavia's samen kan zetten omdat ik 3 cavia's heb en ik zou graag mijn cavia's aan elkaar willen wennen, iets wat ik nog nooit heb geprobeerd aangezien mijn cavia's elk hun eigen kooi hebben, dus bedankt voor uw antwoord dat zou fijn zijn mijn hoogachtende groeten ...

Sabrina
58 berichten
sabrina fr
[links]Hoi Christine![/links][links]Ik denk dat je ze samen kunt zetten. Maar je hebt wel een erg grote kooi nodig zodat ieder zijn eigen leefruimte heeft en dat de kooi neutraal gebied is (dat geen van de twee cavia's er ooit in heeft gewoond).[/links][links]Ik hoop dat de samenwoning probleemloos zal verlopen ;)[/links][links]Tot snel,[/links][links]Sabrina[/links]

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.