Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Huisje Bjork

78% van klanten

bevelen dit product aan

18 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Morgane
1 berichten
morgane fr
Hallo, zou het grote formaat van deze hut geschikt zijn voor fretten? Bedankt
Karine
1 berichten
karine fr
Hallo, het is wel wat krap voor een fret, maar ideaal voor gerbils, ze zijn er dol op!
CAROLINE
2 berichten
caroline fr
zou het grote model geschikt zijn voor een dwergkonijn?
Camille
12 berichten
camille fr
Bonjour, kan dit huis geschikt zijn voor een huis?
Alyssa
2 berichten
alyssa fr
Hallo, wat is de grootte van de ingang voor het huis: 15 × 15 × 16 cm?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Hier zijn de afmetingen: 2,5x3,5 cm. Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
CHRISTINE
3 berichten
christine fr
is dit huisje geschikt voor een dwergkonijn?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Als uw dwergkonijn klein van formaat is, dan raden wij het huisje met afmetingen 31 × 28 × 29 cm aan. Met vriendelijke groeten, Christelle van Zoomalia
Nathalie
3 berichten
nathalie fr
hallo, ik zou graag willen weten of het kleinste huisje geschikt zou zijn voor mijn dwergkonijn dat 1 kg weegt, aangezien het nog een beetje in gewicht zal toenemen. Bedankt voor uw antwoord
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, nee, wij raden u het grootste model aan voor uw dwergkonijn. Met vriendelijke groet, Christelle van Zoomalia
soraya
10 berichten
soraya fr
Hallo, zou het product Natura Living huis Bjork 31 x 28 x 29 cm geschikt zijn voor een dwerg angora konijn?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit artikel is geschikt voor uw dwergkonijn. Met vriendelijke groeten, Het team van Zoomalia
soraya
10 berichten
soraya fr
Hallo, zou dit huisje geschikt zijn voor een dwergangora konijn of raadt u mij een ander product aan dat beter geschikt is? Bedankt voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit huis is zeker geschikt voor uw dwergkonijn. U moet echter het grootste model nemen zodat uw konijn erin kan. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
amaelle
1 berichten
amaelle fr
hallo is dit geschikt voor mijn chinchilla
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het Natural Living Bjork huis, 31 × 28 × 29 cm zou geschikt moeten zijn. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
sandra
2 berichten
sandra fr
Hallo, ik zou graag de grootte van de deuropeningen willen weten, alvast bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Voor welk huis wilt u de afmetingen hebben? Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.