Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Brug in dennehout

93% van klanten

bevelen dit product aan

16 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Romain
2 berichten
romain fr
Ok merci pour vos réponses :) !
Marcel
2 berichten
marcel fr
Oui, c'est ça ;-)
Romain
2 berichten
romain fr
Hallo, hoe worden de lengte en de breedte berekend, bijv. 19x34, waarbij de lengte de lengte van een stok is en de breedte alle stokken die naast elkaar liggen? Bedankt :)
Brigitte
1 berichten
brigitte fr
Bonjour, le côté le plus long est la plus grande mesure le côté le plus petit la largeur! Ceci est un rectangle!
Marcel
2 berichten
marcel fr
Hallo Romain,De breedte van de brug komt overeen met de lengte van een stokje (19cm).De lengte van de brug komt overeen met de opeengestapelde lengte van de stokjes (34cm).PS: Na het kopen van alle maten van bruggen, is deze de beste voor cavia's...
Isabelle
9 berichten
isabelle fr
Bonjour Quel pont choisir pour un lapin nain belier.Merci pour votre reponse
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De breedte van de smalste brug is 21cm, dus alle breedtes zijn geschikt voor uw konijn. Afhankelijk van de lengte kunt u de meest geschikte maat kiezen voor de locatie en het gebruik van dit accessoire. Groeten, Het Zoomalia-team
vanille
1 berichten
vanille fr
Hallo, ik zou graag willen weten welke maat ik moet nemen voor een vrij grote cavia? Alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij kunnen dit model aanbieden:47398 PONT- 19X34 - Leng. 19 x Breed. 34 cm Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Aline
1 berichten
aline fr
Bonjour,Quelle taille prendre pour un lapin nain ?Merci d'avance
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De referentie 47398 zal passen, maar u kunt een grotere nemen, het is een kwestie van beschikbare ruimte. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Albe
1 berichten
albe fr

Hallo, Welke maat moet ik nemen voor een cavia? We gaan een kleine baby adopteren. Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt de maat 16 x 27cm nemen. Dit is afhankelijk van waar u het gaat plaatsen en het gebruik dat u ervan gaat maken. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
ANTONIO
1 berichten
antonio fr
Bonjour, je souhaiterai savoir si c'est compatible avec des écureuil de Corée ? Merci d'avance
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ja, u kunt het gebruiken voor uw Koreaanse eekhoorns. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
cindy
1 berichten
cindy fr
Hallo, ik zou graag willen weten of dit geschikt is voor ratten omdat mij verteld is dat houtkrullen giftig voor hen kunnen zijn, dus ik vraag me af of de eveneens houten brug ook geschikt zou zijn voor hen? Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, En effet ce produit est conseillé pour hamsters, lapins, cochons d'inde mais pas pour rats. Cordialement, Sandy de Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.