Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Houten huisje voor knaagdieren

92% van klanten

bevelen dit product aan

9 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Sandro
1 berichten
sandro fr
Hallo, is het mogelijk om te weten van welk hout dit huisje is gemaakt? Ik probeer met name grenen te vermijden, aangezien ik overal heb gelezen dat het schadelijk is voor konijnen.
Maïka
7 berichten
maïka fr
Hallo, heeft iemand foto's (met schaal) van het zogenaamde "konijn"-formaat huis en de XXL? Ik twijfel.. ik heb een minilop en ik ben bang dat hij niet past in het "konijn"-formaat, wat vaak een commerciële maat is die niet geschikt is... Kan iemand mij feedback geven over het gebruik ervan met zijn konijn? Bedankt
Maïka
7 berichten
maïka fr
Heel erg bedankt voor je reactie, oh ja dat helpt :)
Cindy
1 berichten
cindy fr
HalloIk zou graag willen weten of het dak opengaat?Dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het dak gaat niet omhoog. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Amandine
2 berichten
amandine fr
Hallo! Ik zou graag willen weten of de afmetingen echt h7xL5 zijn. Als dat zo is, kan een konijn er niet doorheen.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Na controle blijkt dat de afmetingen van de deur zijn: l10 x H11,5 cm. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
virginie
1 berichten
virginie fr
en is ze groot genoeg om 2 kleine cavia's van 2 maanden te bevatten???
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,De houten huisje meet 34,5 x 24 x 16,5 cm.Afhangend van de grootte van uw kleintjes, denk ik dat het geschikt zou moeten zijn.Echter, ze zullen snel groeien en het zal te klein worden voor twee.Met vriendelijke groet.Het Zoomalia-team.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.