Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Houten huisje met plat dak

88% van klanten

bevelen dit product aan

8 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Leslie
3 berichten
leslie fr
Hallo, is dit huis echt van massief hout en niet van gelijmd laminaat? Ik ben op zoek naar iets zonder enige lijm. Bedankt voor uw antwoord en nog een fijne dag :)
Yvonne
4 berichten
yvonne fr
Het zit vastgelijmd, maar de lijm is niet zichtbaar en ruikt niet. Zeer stevig, ik heb er twee al jaren en afgezien van wat tandsporen van cavia's, zijn ze nog steeds in zeer goede staat. Geen splinters, helemaal niets. Dit zijn mijn favoriete huisjes.
joelle
1 berichten
joelle fr
HALLO Kunt u mij helpen een referentie te kiezen voor de gezonde en verre van magere Pamouk om dit platdak houten huisje te verkrijgen? Ik slaag er niet in om het aan mijn winkelmandje toe te voegen. Ik voeg de foto's van alles wat ik wens bij met mijn cheque en een brief bij deze nieuwe bestelling. Met vriendelijke groeten, Joelle LECUYER (e-mail: [email protected])
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Goedendag, Goedendag,Voor vragen of problemen met betrekking tot een bestelling kunt u contact opnemen met onze Klantenservice op 0 892 494 028 (van maandag tot vrijdag van 10.30 tot 12.30 uur en van 14.30 tot 17.30 uur).Een adviseur zal u alle benodigde informatie verschaffen over uw bestelling. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Voor alle vragen of problemen met betrekking tot een bestelling kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 0 892 494 028 (van maandag tot vrijdag van 10:30 tot 12:30 uur en van 14:30 tot 17:30 uur). Een adviseur zal u alle benodigde informatie geven over uw bestelling. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
KARINE
3 berichten
karine fr
hallokan het dak verwijderd worden?dank u
Marjorie
3 berichten
marjorie fr
Hallo, ik zoek wanhopig naar een hok dat groot genoeg is voor mijn Franse hangorenkonijn dat verre van klein is. In de versie houten konijnenhuisje, zou een konijn van standaardformaat er "ruim" in passen? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We kunnen u het Hoekhuisje voor konijnen, 52 × 18 × 37/37 cm ref 32303 aanbevelen: https://www.zoomalia.com/animalerie/maison-d-angle-p-10783.html Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.