Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Binnenhok konijn - Ferplast Cottage

78% van klanten

bevelen dit product aan

93 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Lauriane
1 berichten
lauriane fr
Hallo, Ik ben erg geïnteresseerd in de cottage mini. Weet u wanneer u deze weer op voorraad krijgt? Alvast bedankt!
Mathieu
84 berichten
mathieu fr
Hallo, Omdat de levertijd is verlengd, verwachten we het product over 1 maand te ontvangen.Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
MARIE CLAIRE
1 berichten
marie claire fr
Bonjour,Est-il prévu un réapprovisionnement du clapier en 129cm, et le cas échéant sera-t-il toujours en promotion ?Merci d'avance !
Aurelie
3 berichten
aurelie fr
HalloWelke maat adviseert u voor een Vlaamse reus van 2.5kgZodat hij niet te krap zit. Bedankt
Lauréne
3 berichten
lauréne fr
Hallo, heeft iemand een oplossing gevonden om het onderste rooster aan te passen waar de kleine ingang is? Dank u
aurélie
7 berichten
aurélie fr
Goedendag, is er een vervangende bak voor de Cottage XL? Bij voorbaat dank.
Anaïs
1 berichten
anaïs fr
Hallo,

Ik ben op zoek naar een vervangende bak voor de cottage versie XL, ... Is het mogelijk om deze te bestellen?

Met vriendelijke groeten
Tessy
2 berichten
tessy fr
Bonjour;Quand sera à nouveau disponible cette cage en format CLASSIQUE ?
stephane
1 berichten
stephane fr
Ik heb zojuist de binnenhok voor knaagdieren besteld, kunt u me vertellen waarom ik verzendkosten heb terwijl u gratis levering vanaf 39e aankondigt. Dank u. Met vriendelijke groeten.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product is onderdeel van de uitzonderlijke referenties die niet kunnen profiteren van gratis verzendkosten. Wij nodigen u uit om de volgende link te raadplegen om alles te weten te komen over de verzendvoorwaarden: https://www.zoomalia.com/information/avantage/ Met vriendelijke groet, Het Zoomalia Team
Aurore
1 berichten
aurore fr
Hallo,Kunt u alstublieft de binnenhoogtes van de eerste en de tweede verdieping aangeven? Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De hoogtes voor de Cottage Large zijn 37cm voor de verdieping en 63cm voor de begane grond. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
manon
1 berichten
manon fr
Bonjour, j'aimerais savoir si la taille de la maison en bois est la même pour le cottage normal et le large . Merci d'avance.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, La taille de la maisonnette est la même. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Dylan
1 berichten
dylan fr

Bonjour est t'il possible au rdc de rajouté une maison en bois ? La porte et assez grande pour faire passer une maisonnette ? La large convient pour deux cochon d'inde ?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Ce clapier conviendra pour deux cochons d'Inde. En revanche la porte sera trop étroite pour faire passer une maison.
Cordialement,
L'équipe Zoomalia
Céline
1 berichten
céline fr
bonjour,y'a t'il une housse de protection si l'on veut le mettre à l'extérieurmerci,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Malheureusement il n'y a pas de housse de protection. Cordialement, L'équipe Zoomalia
sandrine
1 berichten
sandrine fr
il est indiqué que l'on peut séparer les deux niveaux en option avec quel accessoire merci je voudrai séparer les mâles et les femelles cochon d'inde.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, La séparation de la partie haute et de la partie basse se fait avec une trappe en bois. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Laëtitia
1 berichten
laëtitia fr
Hallo, ik zou graag willen weten wat de diepte is van de plastic bak aan de onderkant alstublieft? (ik voeg een kattenbak toe in de konijnenkooi, om te weten of mijn bak in hoogte past wanneer ik de onderste lade eruit haal). Ik dank u bij voorbaat voor uw antwoord, Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De hoogte van de bak is 5 cm. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
aurélie
7 berichten
aurélie fr
Bonjour, j'aimerais savoir quand est-ce que vous aurez le clapier intérieur "Cottage Simple" de nouveau disponible. Merci d'avance.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Ce clapier est en cours d'approvisionnement, il sera disponible courant de semaine prochaine. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Isabelle
9 berichten
isabelle fr
Hallo, wat zijn de symbolen naast de beschrijvingen? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Il s'agit de produits lourds et volumineux qui nécessitent un traitement spécial concernant l'emballage et le transport : ils ne bénéficient donc pas des frais de livraison offerts. Cordialement, L'équipe Zoomalia
christelle
3 berichten
christelle fr
Hallo,Bij het lezen van de vragen/antwoorden hieronder merk ik op dat het product vaak niet op voorraad is..of dat het sinds 2015 niet meer op voorraad is...gaan jullie echt het large cottage binnenkort ontvangen; ik zou het graag bestellen?En kunt u mij de afmetingen en het gewicht van het pakket geven, alstublieft?Bedankt voor alles.Met vriendelijke groet.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit artikel is momenteel besteld bij onze leverancier. Onze volgende aanvulling is gepland voor medio juni. Als dit artikel goed geleverd wordt, zal het verschijnen als "op voorraad" op onze website. We hebben helaas geen informatie over de afmetingen van de pakketten voor dit product. Het totale gewicht van de pakketten is echter ongeveer 40kg. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
aurélie
7 berichten
aurélie fr
Hallo, wanneer is het Cottage Large konijnenhok weer beschikbaar? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product wordt momenteel aangevuld, we verwachten het volgende week te ontvangen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia team
aurélie
7 berichten
aurélie fr
hallo voor twee dwergkonijnen welk konijnenhok cottage zou u mij aanraden te nemen? Kan men de 2 verdiepingen scheiden zodat er een konijn boven is en de andere beneden zonder dat de 2 communiceren? Dank u voor uw antwoord
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij adviseren de grote maat voor jullie twee dieren, vooral als jullie overwegen om ze te scheiden met een verdieping voor elk. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
geraldine
16 berichten
geraldine fr
hallo voor de twee cottage is er een deur onderaan voor 1 konijn en 2 cavia's welke is geschikt dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U moet het LARGE konijnenhok nemen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
geraldine
16 berichten
geraldine fr
hallo, er zijn deuren beneden voor wie rondwandelt in het huis
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit hok heeft een opening met tralies aan de onderkant om het konijn de mogelijkheid te geven om rond te lopen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
CORINNE
1 berichten
corinne fr
IS HET MOGELIJK OM EEN KATTENBAK TOE TE VOEGEN? EN ZO JA, WELKE?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Een hoektoilet voor huisdieren kan worden toegevoegd, u moet het kiezen op basis van de grootte van uw dier.https://www.zoomalia.com/animalerie/maison-de-toilette-d-angle-pour-rongeur-verte-p-28153.html Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
carina
1 berichten
carina fr
Goedenavond Wat moet ik kopen om de optie te hebben om de twee delen te vergrendelen? Wanneer ontvangt u het brede model? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het grote model is momenteel in bestelling en zal binnen 8 tot 15 dagen beschikbaar zijn. Er zijn geen extra opties te kopen voor dit konijnenhok, de ladders zijn inklapbaar om de verdieping van de begane grond te isoleren. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Geneviève
1 berichten
geneviève fr
Hallo,Zal het konijnenhok van 129 cm breed weer beschikbaar zijn?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit konijnenhok wordt momenteel bij onze leverancier besteld en zal eind deze week of begin volgende week beschikbaar zijn. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
geraldine
16 berichten
geraldine fr
Hallo het product is vrij groot voor een konijn en 2 cavia's alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit konijnenhok kan twee cavia's en een konijn huisvesten, mits je kleine metgezellen een paar uur per dag in een grotere ruimte kunnen rondscharrelen. Je kunt bijvoorbeeld een ren toevoegen. https://www.zoomalia.com/animalerie/enclos-modulable-pour-rongeurs-p-21742.html https://www.zoomalia.com/animalerie/enclos-d-exterieur-en-metal-ferme-omeo-de-100-a-180cm-p-30023.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Lucie
12 berichten
lucie fr
waar kunnen we de opties kiezen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Helaas zijn de optionele wielen momenteel niet beschikbaar in onze catalogus. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
mathilde
1 berichten
mathilde fr
Hallo,Zou dit hok geschikt zijn voor twee vrouwelijke cavia's? Zou een kleine maat geschikt kunnen zijn?Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Inderdaad, de 2 cavia's zullen alle comfort hebben in dit hok. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
SANDRA
1 berichten
sandra fr
Hallo, Kunnen we de kattenbakken van dit model apart kopen?
Camille
1 berichten
camille fr
Zijn de wielen om het konijnenhok te verplaatsen bijgeleverd in het pakket? Alvast bedankt
Samantha
1 berichten
samantha fr
Hallo, Ik zou graag willen weten tot wanneer de promotie geldig is?
Mindy
1 berichten
mindy fr
Hallo, Ik overweeg om een konijnenhok te bestellen voor mijn één jaar oude Franse hangoor en zou graag willen weten wat het verschil is tussen de twee konijnenhokken waarom de eerste 169 euro is en de tweede 229,95. Welke is het meest geschikt voor mijn konijn, hij weegt ongeveer 1k5. Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, de maat is anders: Buitenafmeting van de eenvoudige cottage: 108 x 59 x 102.5 cm hoogBuitenafmeting van de grote cottage : 129 x 68 x 103,5 cm hoogDe twee konijnenhokken lijken geschikt. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia team
karine
1 berichten
karine fr
hallo ik zou graag de dikte van de onderste bak willen weten en of het nodig is om het hok te lakken, zo ja, met wat? Ik heb een dwergkonijn en een Franse hangoor, denk je dat het goed gaat? bedankt, met vriendelijke groet
Audrey
4 berichten
audrey fr
Goedenavond, ik heb het kleine model konijnenhok gekocht, en de wielen werden er niet bij geleverd, maar in de beschrijving staan ze erbij, wat kan ik doen?
SABRINA
1 berichten
sabrina fr
Hallo, hebben we de keuze om het huisje binnen of buiten het konijnenhok te plaatsen? Op de foto staat het huisje binnen en op de beschrijvende tekening is deze buiten geplaatst. Met vriendelijke groeten.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, La maisonnette se met à l'intérieur, comme précisé sur la fiche produit. Sur les anciens modèles la maisonnette était à l'extérieur. Cordialement, Sandy de Zoomalia
Evelyne
1 berichten
evelyne fr
Hallo, ik zou graag het gewicht van het Binnenhok voor knaagdieren Cottage ref 28829 willen weten om geïnformeerd te worden over de verzendkosten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Om informatie te krijgen over de verzendkosten, hoeft u alleen maar het artikel in uw winkelwagen te plaatsen en u krijgt de informatie te zien. Voor dit artikel bedragen ze 29€. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
karyn
3 berichten
karyn fr
Hallo,Wat is het verschil tussen het model cottage en de cottage large?Is het huis dat we binnen op een foto zien inbegrepen in de cottage voor 179 euro?bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Er is slechts een fout in de maat.De huisje is ook beschikbaar in het kleine model. Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
isabelle
1 berichten
isabelle fr
Is de konijnenhok in de versie 108 x 59 x 102 groot genoeg voor twee kleine rassen konijnen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit hok zou geschikt moeten zijn voor twee kleine konijnen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Sophie
1 berichten
sophie fr
Hallo, Kunt u mij de afmetingen van het eerste model (niet de grote versie) geven en mij vertellen of het huis binnen is (zoals op de foto) of buiten (zoals op het beschrijvende schema)? Bij voorbaat dank voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het huis is voor binnen. De afmetingen van de eerste zijn:Buitenafmeting : 108 x 59 x 102,5 cm hoog Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
gabriel
1 berichten
gabriel fr
Denkt u dat mijn angora konijn van 4kg comfortabel zal zijn in de grote versie. Worden de verzendtijden nageleefd? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit konijnenhok zou in de grote versie moeten passen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
stephanie
1 berichten
stephanie fr
Hallo,is er een drinkbak en een hooiruif bij dit konijnenhok inbegrepen?!Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ja, het wordt geleverd met deze accessoires. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Daniela
1 berichten
daniela fr
Hallo, Is het kleine model geschikt voor één fret? Dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit konijnenhok zou geschikt moeten zijn voor één fret. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Céline
1 berichten
céline fr
HalloKunt u mij de grootte van de opening in het onderste deel aangeven (brede versie)?En ook de afmetingen van de ingang van het huisje?U geeft aan dat de afmetingen 26*42 zijn. Wat is de lengte en wat is de breedte?Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De afmetingen van de ingang van het huisje en die van de opening aan de onderkant zijn identiek: 14 x 20 cm. De afmetingen worden als volgt gegeven: lengte x breedte. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
catherine
4 berichten
catherine fr
Bonjour, pouvez-vous me donner les dimensions de l'ouverture du premier niveau, en bas ? (la cabane de mon lapin pourrait-elle passer ?) merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wilt u het over het kleine model of het grote model hebben? Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia team
Nicolas
1 berichten
nicolas fr
Hallo, Zou ik de afmeting van het gat kunnen weten dat toegang geeft tot de andere verdieping, alstublieft?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

Nous avons contacté notre fournisseur et la trappe mesure entre 20 et 30 cm, selon la taille que vous choisissez.

Cordialement,
L'équipe Zoomalia
Betty
1 berichten
betty fr
Hallo, ik zou graag willen weten of ze geleverd wordt met accessoires? Ik heb kunnen vaststellen dat de levering in 2 pakketten gebeurt, is dat 2 pakketten tegelijk of na elkaar? Met vriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Inbegrepen bij het konijnenhok: - 2 verdiepingen: voor twee dieren of om een eetgedeelte beneden en een rustgedeelte boven te maken.- Een toegang tussen de 2 zones via inklapbare trappen.- 2 inklapbare PVC plastic bakken voor eenvoudige reiniging.- 2 openingen, via het dak en door het huisje.Het kan voorkomen dat de twee pakketten niet tegelijkertijd worden geleverd; helaas hangt dit af van de lading in de bezorgtrucks.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
Laetitia
1 berichten
laetitia fr
Hallo, Ik zou deze kooi misschien willen gebruiken voor twee konijnen. Ik wil dat de twee konijnen volledig gescheiden zijn. Is dat mogelijk? Moet er geen gat dichtgemaakt worden?Met vriendelijke groetenLaëtitia
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,De toegang tussen de twee delen kan worden afgesloten.U kunt dus een konijn boven en een ander beneden plaatsen.Met vriendelijke groeten.Het Zoomalia-team.
ALINE
1 berichten
aline fr
Hallo, ik zou graag willen weten of het hout behandeld is zodat het niet door konijnen wordt aangeknaagd?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Dit product is niet behandeld zodat knaagdieren het niet eten.Met vriendelijke groetenHet Zoomalia-team
Nolwenn
1 berichten
nolwenn fr
Welke kleur heeft het konijnenhok? Wit of taupe?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour,Le clapier est blanc "ancien".Cordialement,L'équipe Zoomalia
ISABELLE
1 berichten
isabelle fr
Is er een opening in het rooster van het onderste gedeelte zodat het dier op de grond kan komen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Ja, er is inderdaad een kleine opening aan de voorkant van het konijnenhok Cottage.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.