Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Hooibal voor knaagdieren Foodball

90% van klanten

bevelen dit product aan

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
sandrine
3 berichten
sandrine fr
welke diameter moet ik nemen voor mijn Campbell-dwerghamster?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij adviseren de kleinste maat. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
isabelle
22 berichten
isabelle fr
Hallo, welke diameter moet genomen worden voor een cavia en een konijn, dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De kleine voor een cavia en de grote voor een konijn. Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
Léo
8 berichten
léo fr
Kan mijn hamster zijn hoofd er niet in vastkrijgen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Wij raden de "food ball 6105 met ring om te voorkomen dat het dier vast komt te zitten" aan.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
Léo
8 berichten
léo fr
Bonjour en ø8cm convient elle a des hamsters ?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

La Food ball en diamètre 8 cm correspond parfaitement pour votre hamster.

Cordialement.

L'équipe de Zoomalia.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.