Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Hoektoilet voor konijnen

85% van klanten

bevelen dit product aan

13 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Manon
1 berichten
manon fr
Hallo, Ik heb een Franse hangoor die niet klein is, zou dit hoektoilet niet te klein zijn? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, In deze reeks zal dit het grootste model zijn dat we hebben. Anders raden we de Nora C aan, die momenteel niet beschikbaar is. Met vriendelijke groeten, Alexandra van Zoomalia
VANESSA
1 berichten
vanessa fr
Goedemorgen, ik zie dat de recensies behoorlijk goed zijn voor dwergkonijnen en dwerglop-konijnen. Ik ben geïnteresseerd in meerdere van dergelijke konijnen, maar ik wil niet de verschillende kleuren, hoe kan ik dat doen? Fijne dag.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Nous ne pouvons pas vous garantir de recevoir tous les produits de la même couleur car les couleurs sont dépendantes de la disponibilité chez le fournisseur.

Cordialement,
L'équipe Zoomalia
Jean-Michel
5 berichten
jean-michel fr
Hallo, is dit model breed genoeg voor een konijn? Met vriendelijke groet, een trouwe klant
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Ce modèle peut tout à fait convenir à votre lapin. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Emeline
1 berichten
emeline fr
Hallo, is deze hoektoilet geschikt voor hangoor konijnen? En moet het in de hoek gehangen worden of gewoon neergezet? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze hoektoiletten zouden geschikt moeten zijn voor uw Franse hangoor konijn. Ze kunnen al dan niet aan de kooi bevestigd worden, naar keuze. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
laura
2 berichten
laura fr
Kan dit geschikt zijn voor een dwergkonijn? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Deze kattenbakvulling is perfect geschikt voor een dwergkonijn.Met vriendelijke groet,Het team van Zoomalia.
laura
2 berichten
laura fr
Hallo,Kan dit geschikt zijn voor een dwergkonijn?Bedankt
Sylvie
2 berichten
sylvie fr
hallo, zou dit toilet geschikt kunnen zijn voor een chinchilla ??dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Ja, dit hoektoilet kan geschikt zijn voor een chinchilla.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.