Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Hennepmat voor knaagdieren

83% van klanten

bevelen dit product aan

24 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Chloé
1 berichten
chloé fr
Hallo,Is de mat herbruikbaar?Met vriendelijke groet
tiphaine
1 berichten
tiphaine fr
Hallo. 1 of 2 keer, niet meer (voor mij)
Estelle
1 berichten
estelle fr
Hallo Ik heb 2 cavia's Op de bodem van hun kooi leg ik een absorberende mat die ik elke 2-3 dagen moet wassen omdat hij te vuil is Ik zoek een andere oplossing en ik wilde weten hoe vaak deze mat vervangen moet worden Bedankt
sandra
1 berichten
sandra fr
Hallo,Kan ik de dikte van het tapijt weten?Met mijn dank.Hoogachtend.Sandra
Annie
1 berichten
annie fr
Het tapijt is ongeveer 1cm dik. Ze zijn geweldig!
nathalie
1 berichten
nathalie fr
Hallo 1 cm
Philippe
1 berichten
philippe fr
Hallo,Hebben jullie deze mat in 120cm gepland...? Bedankt.
Tyffanie
1 berichten
tyffanie fr
Hallo,Is de mat wasbaar als mijn konijnen hun behoefte erop doen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze mat is niet wasbaar. Het zal vervangen moeten worden als het te beschadigd is, aangezien konijnen er soms aan krabben en zelfs eraan knagen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
DELPHINE
2 berichten
delphine fr
Goedemorgen, wanneer wordt u weer bevoorraad met maat 40*100 alstublieft? Dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Ce produit est en cours de réapprovisionnement, il sera disponible en début de semaine prochaine. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Philippe
1 berichten
philippe fr
Bonjour quand le grand format en 1 m sera-t-il disponible?merci
CORINNE
2 berichten
corinne fr
Goedendag, op welke datum zal de grote maat weer beschikbaar zijn? Het is vaak uitverkocht en dat is jammer! Bedankt alvast. Met vriendelijke groet,
NELLY
1 berichten
nelly fr
Bonjour,Ce tapis convient il pour des octodons merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Ve tapis est utilisable pour des octodons. Attention toutefois à ce qu'ils n'en absorbent pas trop. Cordialement, L'équipe Zoomalia
BENJAMIN
2 berichten
benjamin fr
HALLO,WEET U WANNEER DE MATTEN 40 x 80 BESCHIKBAAR ZULLEN ZIJN? DANK U.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De afmetingen van dit product zijn 40 x 25 cm en 40 x 100 cm. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
marianne
1 berichten
marianne fr
Bonjour quand recevrez vous le tapis chanvre taille 100 merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Nous pensons en recevoir début octobre. Cordialement, L'équipe Zoomalia
dell
1 berichten
dell fr
bonjour le tapis dure t'il pus longtemp que la litière normal?cordialement
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Il ne nous est malheureusement pas possible de vous répondre précisément.En effet, tout dépend des habitudes de votre animal.Si votre animal a pour habitude de ronger un peu tout ce qu'il trouve, il risque de ronger rapidement ce produit. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Sabine
1 berichten
sabine fr
Hallo, kan dit tapijt geschikt zijn voor de kooi van een dwerghamster zonder risico voor hem? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij raden dit product af voor uw kleine knaagdier, het riskeert om eraan te knagen. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.