Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

help mij om mijn ouders te overtuigen om een konijn te krijgen

6 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
julie
4 berichten
julie fr


hallo

ik ben dol op dieren en ik zou graag een konijn willen hebben maar mijn ouders willen niet ik heb al geprobeerd om te onderhandelen maar het is niet gelukt ik heb 5 jaar lang een cavia gehad maar helaas is het aanstaande woensdag 25-09 vier jaar geleden dat ze is overleden

sabrina
80 berichten
sabrina fr

goedenavond ,

 

Lees goed wat volgt

 

Hier zijn tien vragen die iedere toekomstige eigenaar zichzelf moet stellen voordat hij een dwergkonijn koopt :

1. Heeft u minstens één uur per dag om het te voeden en zijn kooi schoon te maken?

  2. Als hij alleen thuis is, lijdt het konijn aan eenzaamheid. Is het haalbaar om een ander dier te kopen om hem gezelschap te houden?

 3. Is er een rustige kamer, zonder te veel komen en gaan, om zijn kooi te plaatsen?

 4. Heeft u een balkon of tuin waar het konijn tijdens het mooiere seizoen kan rondrennen?

5. Bent u bereid om het een uur per dag in uw huis rond te laten lopen?

 6. Kunt u uw kalmte bewaren als u uitwerpselen in huis vindt? Het gaat alleen om de keutels, omdat hij urineert in zijn bak.

 7. Kunt u hem tijdens vakanties meenemen of ervoor zorgen dat iemand op hem past?

 8. Als er al een dier in huis is, heeft u dan genoeg energie en tijd om aan beide te besteden zodat ze het met elkaar kunnen vinden?

 9. Is het idee om een konijn op te voeden iets wat de hele familie aanspreekt?

10. Bent u zeker dat geen enkel familielid allergisch is voor haren?

 

Hij heeft een aangepaste habitat nodig en ruimte tijdens het uitkomen, het is geen speelgoed maar een wezen waarvoor je moet zorgen, dus als je alles voor hem kunt doen, laat het dan aan je ouders zien .

 

 

julie
4 berichten
julie fr

ja al deze criteria heb ik

sabrina
80 berichten
sabrina fr

Dus als alles goed is, is alles geregeld aangezien de 9de vraag dezelfde is als die je als titel hebt gebruikt. Dus als niemand bezwaar maakt en het idee bevalt je familie, betekent dit dat je er al met hen over gesproken hebt om er antwoord op te kunnen geven, dus zij moeten het geaccepteerd hebben?

julie
4 berichten
julie fr

nee er ontbreekt vraag 9 sorry

sabrina
80 berichten
sabrina fr

ah ik dacht al, je moet hen laten zien dat je verantwoordelijk bent dat je er goed voor zal zorgen dat je informatie hebt opgezocht je kan je inschrijven op een forum voor liefhebbers van konijnen en hen dat daarna tonen.

 

je kan zeggen dat je met je zakgeld voor hen zal zorgen om je te verantwoorden....

Ninon
23 berichten
ninon fr

Ik heb een konijntje!!!

Als je je konijntje hebt opgevangen, geef ons dan nieuws!!!!


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.