Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Hamsterkooi Gaspare Natura

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Marine
2 berichten
marine fr


Hallo,

Ik heb zojuist deze kooi ontvangen:

https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-hamster-gaspare-natura-p-12925.html

Harsachtig hout is giftig voor hamsters en ik zou graag willen weten of het hout van de accessoires dat ook is..

Alvast bedankt!

genevieve
161 berichten
genevieve fr

goedenavond,

Over het algemeen is het hout dat je vindt voor knaagdieren goed, mijn knager eet haar houten huisje zonder problemen.

Hier zijn wat tips voor je hamster:

- Geen gemengde korrelvoeding

-Vermijd kraanwater

-Hooi naar hartenlust

-Een schone kooi (verwijder de keutels zo vaak mogelijk gedurende de week) met niet-geparfumeerde houtsnippers (dat is giftig), hennep etc

- Je kunt zijn kleine huisje vullen met een handje vol stro in plaats van hun soort schuim dat duur is.

 

fijne avond

Marine
2 berichten
marine fr

Hartelijk dank voor dit geruststellende antwoord!

Ik zal proberen jouw adviezen op te volgen!

genevieve
161 berichten
genevieve fr

geen probleem, als je nog vragen hebt, aarzel niet om hier te komen, ik zal proberen je te antwoorden!


Je hamster zal heel blij zijn in deze grote, goed ingerichte kooi :)



Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.