Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Hamster of Gerbil?

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Augustin
9 berichten
augustin fr


Hallo, ik ben een 13-jarige jongen en ik ben net mijn kleine Russische hamster Ratatouille verloren, hij was 6 maanden oud (dat is jong) ik vond hem helemaal slap op een ochtend en hij is in de loop van de ochtend gestorven, ik heb de hele dag gehuild.

En dus wil ik een nieuw knaagdier kopen en ik twijfel tussen een hamster of twee gerbils. Ik heb al een Rody Lounge Uno kooi. Ik neig naar de gerbil omdat zij niet nachtactief is en vooral omdat zij 3 tot 4 jaar leeft! En een hamster maar 1 tot 2 jaar. Mijn ouders vinden het goed maar mijn moeder heeft liever een hamster omdat zij de staart van de gerbil niet leuk vindt, zij zegt dat het op een muis lijkt! Ik blijf haar zeggen dat de staart behaard is, maar zij geeft de voorkeur aan de hamster! Maar ik heb liever de gerbil.

Ik hou er veel van om tijd door te brengen met mijn dieren, ik speel met ze en voor mijn hamster koop ik veel speelgoed (waar hij geen aandacht aan besteedde!) Ik vervang de houtsnippers minimaal één keer per week en ik verander het water in de fles om de twee dagen! Dus ik zorg er heel goed voor! Ik wacht met spanning op uw antwoord om mij te vertellen welk knaagdier u mij zou aanraden!

Hallo

Augustin
9 berichten
augustin fr

Niemand?

 =(

Damien
6 berichten
damien fr

Bovendien is de kooi te klein om twee gerbils te huisvesten.

Augustin
9 berichten
augustin fr

Ik heb jouw tips gevolgd! en ik ben een abrikooskleurige Russische hamster gaan kopen! Hij heet Achilles! In het begin beet hij maar nu is hij gewend geraakt en bijt hij niet meer. Hij doet zelfs aan hindernissprongen! Bedankt voor je advies, want ik stond op het punt om een gerbil te nemen

Damien
6 berichten
damien fr

Je hebt gelijk gedaan, je zal hem erg gelukkig maken :)

Een beetje sport voor een hamster kan geen kwaad, zet een foto zodat we kunnen zien hoe mooi hij is.

florence
1 berichten
florence fr

Ik ben het niet met je eens, want ik geen foto met de hamster en de woestijnrat heb ik er drie van en ze zijn 6 maanden oud en echt te gek. Ze zijn zeer nieuwsgierig en hebben niet veel tijd nodig, het enige is dat ze niet alleen kunnen leven, maar met z'n drieën hebben ze het erg naar hun zin. Ik ben dol op hen, ik kan niet wachten tot ze baby's krijgen. Ze komen naar me toe en zijn bijna elke dag vrij rondlopen. Eerlijk gezegd, ik heb konijnen, eekhoorns, hamsters en muizen gehad, maar dit is onvergelijkbaar, geen geur, terrarium wordt elke 3 weken veranderd, lang leve de woestijnrat

Damien
6 berichten
damien fr

Voor een jongen van deze leeftijd vind ik dit beter. Uiteindelijk heeft iedereen zijn eigen mening, zoals ze zeggen. Ik geef de voorkeur aan een hamster voor hem in plaats van een gerbil.

Augustin
9 berichten
augustin fr

Voila mon petit Achille !! === http:/data.photos-animaux.com/photos/452/4519/451872.jpg  


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.