Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies HAMIFORM Shampoing BIO zonder spoelen voor dwergkonijnen en cavia's met lang haar

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Maxence
1 berichten
maxence fr
Bonjour,Je l’ai reçu récemment et compte l’utiliser une fois par mois car les lapins font leurs propres toilettes, le shampooing est bien pour les maintenir au propre mais pas trop souvent non plus haha
Alexandra
1 berichten
alexandra fr
Hallo, ik heb dit product gekocht voor mijn kleine dwergkonijntje, ik heb het vandaag ontvangen, maar ik zou graag willen weten hoe vaak we dit product kunnen gebruiken? (1 keer per week, 1 keer per twee weken,...). Ik wil het correct gebruiken, daarom stel ik liever de vraag.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.