Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

haaruitval

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
olga
5 berichten
olga fr


mijn varken heeft geen haar meer op de bovenkant, het is rood met korsten en zijn haar is hard om aan te raken, kunt u mij vertellen of dit eczeem is

 

gloriane
83 berichten
gloriane fr

Hallo voor mij lijkt het meer op ringworm

Geef je hem elke dag pure vitamine C?

 

Anders, breng hem heel snel naar een dierenarts, hij moet lijden.

olga
5 berichten
olga fr

vitamine C een keer per week geef ik haar al een antiparasiticum maar verder gaat het goed met haar  

 

 

gloriane
83 berichten
gloriane fr

je moet hem elke dag 1ml puur met een pipet (zonder naald) geven

je kunt schoonmaken zonder te wrijven met fysiologisch serum voor baby's

maar raadpleeg toch een dierenarts.


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.