Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Groot houten hok - 93 cm - Zolia Hevea

87% van klanten

bevelen dit product aan

9 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Celine
2 berichten
celine fr
Hallo, Is dit hok voldoende voor een koppel middelgrote konijnen (bijvoorbeeld Fauve de Bourgogne)? Bedankt
Sophie
3 berichten
sophie fr
Hallo,Als ze regelmatig naar buiten kunnen of een extra ren hebben, dan is dit konijnenhok voldoende. Mijn konijn is van gemiddelde grootte en hij is erg blij ☺️
Marwan
4 berichten
marwan fr
Hallo, is er een luik of iets dergelijks om 's nachts te sluiten?
Romane
2 berichten
romane fr
Hallo, Alle luiken kunnen gesloten worden. Mijn Vlaamse Reus konijn leeft het hele jaar in het hok, en komt af en toe naar buiten. Er is zelfs een klein "luikje" aan één van de zijkanten om zo een goed afgesloten schuilplek te hebben.
Marwan
4 berichten
marwan fr
Akkoord, bedankt Romane_P! Zou u alstublieft foto's kunnen sturen?!
Romane
2 berichten
romane fr
Ik heb net enkele foto's die ik heb van het konijnenhok als een review bij het product geplaatst. Ik kan geen foto's delen bij het beantwoorden van deze vraag.
Marwan
4 berichten
marwan fr
Re Romane_P ik wachtte op de foto's maar blijkbaar staan ze niet in de beoordelingen. Zou je ze naar me willen mailen op [email protected]
Eva
1 berichten
eva fr
Hallo, is het mogelijk in een binnenchickenhok ook reuzenkonijnen zoals Franse Hangoren te huisvesten (als extra schuilplaats binnen een ren van 16 m2)? Het is alleen zodat ze beschutting kunnen zoeken tegen de kou, de wind en de regen.
Sophie
3 berichten
sophie fr
Voor een reuzenram ja, maar niet voor twee. Het gesloten bovengedeelte (er is slechts een klein luikje dat aan de zijkant schuift om de lucht door te laten) zal te klein zijn voor twee.
Oceane
3 berichten
oceane fr
Hallo, heeft u foto's van het interieur alstublieft en ik zou graag willen weten of het 's nachts afgesloten kan worden, bedankt

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.