Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Zachte speeltunnel van gras voor knaagdieren

91% van klanten

bevelen dit product aan

13 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Zahia
1 berichten
zahia fr
Hallo, ik zou graag willen weten of referentie 29836 de tunnel van de eerste afbeelding is, of dat het het nest is en als het het nest is, zou ik graag de referentie van de tunnel willen weten. Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Om uw keuze te vergemakkelijken, zijn de referenties toegevoegd aan de foto's. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Fabrice
2 berichten
fabrice fr
heeft u een equivalent voor een rat dan?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt voor dit type tunnel kiezen.https://www.zoomalia.com/animalerie/tunnel-aux-cereales-et-petales-fourre-au-foin-3-tailles-p-21792.html Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Fabrice
2 berichten
fabrice fr
hallo, zou de 2e referentie geschikt zijn voor een rat?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze tunnels zullen te klein zijn voor ratten. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Franck
1 berichten
franck fr
Hallo !!!♥ Ik zou het graag willen kopen maar ik ben bang dat mijn hamster (roborovsky) zijn oog zou bezeren door het gras dat aan de zijkanten uitsteekt, dus zou ik graag advies willen over dit probleem... BEDANKT ;-)
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, maak u geen zorgen, deze producten zijn gemaakt voor knaagdieren en zijn veilig. U kunt echter altijd knippen als er een stuk uitsteekt om u gerust te stellen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Philippe
2 berichten
philippe fr
Aan welke referentie komt de derde afbeelding overeen alstublieft? Bedankt bij voorbaat
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit is het eenvoudige hamsternest met een diameter van 10 cm. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
melissa
1 berichten
melissa fr
Hallo :-)De referentie 29836 komt overeen met welke afbeelding alstublieft (de eerste, de tweede of de derde)? Wat is de hoogte van het nest alstublieft?Met vriendelijke groetenMélissa
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Deze referentie komt meer overeen met foto 2 en meet ongeveer 8cm in hoogte.Met vriendelijke groeten,Het Zoomalia-team
LAURENCE
1 berichten
laurence fr
Natuurlijk element! maar waar is dit artikel precies van gemaakt? Inderdaad, ik heb op andere sites vergelijkbare artikelen gezien gemaakt van timoteegras, maar mijn zoon heeft een ernstige allergie voor timoteegras, dus ik wil graag de exacte samenstelling van dit product weten voordat ik het installeer. Het comfort van de hamster komt waarschijnlijk na de gezondheid van mijn zoon!!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Helaas bevat dit artikel timotheegras.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.