Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Glazen drinkfles voor kleine huisdieren

81% van klanten

bevelen dit product aan

11 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Mathilde
1 berichten
mathilde fr
Hallo, is deze fles uitgerust met een dubbel kogelsysteem?
sarah
2 berichten
sarah fr
Kan het metalen uiteinde verwijderd worden? Dank je.
Sophie
1 berichten
sophie fr
Ja, je kunt alleen de metalen stam eruit trekken door er heel hard aan te trekken.
Daniel
2 berichten
daniel fr
Hallo, het metalen gedeelte kan worden losgeschroefd van het glazen gedeelte, maar de kogel die zich binnenin bevindt, kan niet worden verwijderd, omdat het de kogel is die de afdichting maakt. Het is wanneer deze door het knaagdier of de vogel wordt gemanipuleerd dat het water valt. Nu neem ik aan dat door aan de schroefdraadzijde de plastic ring te demonteren, het mogelijk is om toegang te krijgen tot de kogel.
Thomas
1 berichten
thomas fr
Bonjour Je ne sais pas il ne m’a jamais été livré mais je l’ai payé en revanche.
André
1 berichten
andré fr
Nee, naar mijn ervaring, 3 maanden en nog steeds niets.
Sonia
1 berichten
sonia fr
hallo ik zou graag de afmetingen van de hoogte en diameter van de fles willen weten alstublieft
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Hier zijn de afmetingen van de flessen:Fles 125 ml:12,5cm lengte zonder de speen, 23cm met speen4cm diameterFles 250 ml:15cm lengte zonder de speen, 25cm met speen5cm diameterFles 500 ml:21cm lengte zonder de speen, 32cm met speen6cm diameter Met vriendelijke groet, Christelle van Zoomalia
audrey
1 berichten
audrey fr
hallo IK ZOEK EEN FLES DIE GEMAKKELIJK TE ONDERHOUDEN IS EN DIE IN DE VAATWASSER KAN kan deze fles in de vaatwasser worden gewassen? Is het stevig? BEDANKT
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze fles is stevig, het glazen gedeelte moet vaatwasserbestendig zijn, maar plaats het metalen gedeelte niet in de vaatwasser vanwege het risico op roesten. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.