Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Knaagdierkooi in glas Karat

93% van klanten

bevelen dit product aan

22 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
virginie
3 berichten
virginie fr
Hallo, is deze kooi, lengte 100, geschikt voor gerbils, is de glazen bak diep genoeg? Bedankt
Laurine
2 berichten
laurine fr
goedenavond, welke maat kooi is nodig voor een Russische dwerghamster
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De kleinste maat is voldoende. Echter, met de KARAT 100 garandeert u uw kleine huisdier een grotere leefruimte. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Olivier
1 berichten
olivier fr
Hallo,Voor de kooi Karat 60, zijn er ook twee plateaus meegeleverd met de kooi?Alvast bedankt voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ja, beide steunen worden geleverd. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
AURELIE
2 berichten
aurelie fr
Hallo, de Karat 60 kooi interesseert mij, is deze geschikt om 2 ratten in te zetten?
Mélanie
2 berichten
mélanie fr
Hallo, Ik zou graag de hoogte willen weten van het glazen gedeelte van de karat 100 kooi. Bij voorbaat dank, met vriendelijke groet.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De hoogte van het glazen deel is 20 cm Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Cécile
21 berichten
cécile fr
hallo, wat is de ruimte tussen de spijlen? met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De afstand tussen de spijlen is ongeveer 5 mm. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Cécile
21 berichten
cécile fr
goedenavond, wat is het gewicht (ongeveer) van de kooien?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Hier zijn de gewichten:Kooi Karat 60 Afm. 59,5 x 39 x h 52,5 cm: 35 kg.Kooi Karat 60 Afm. 59,5 x 39 x h 52,5 cm: 40 kg.Kooi Karat 100 Afm. 98,5 x 50,5 x h 61,5 cm: 50 kg. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Kelly
2 berichten
kelly fr
Hallo, van de 52,5 cm hoogte van de kooi 80, wat is de hoogte van het gedeelte met de tralies en wat is de hoogte van het gedeelte in glas alstublieft?Dank u
Tiffen
6 berichten
tiffen fr
Hallo,Ik heb 2 hele jonge gerbils die momenteel in een Gabry 50 kooi zitten. Ik vind deze kooi te klein, vooral wanneer de gerbils volwassen worden. Is dit model, kooi Karat, geschikt voor 2 gerbils? Zo ja, welke afmetingen raadt u aan zodat ze comfortabel zijn?Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij raden de KARAT 80 aan voor uw gerbils. Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
KATIE
1 berichten
katie fr
hallo, Bent u van plan om de karat 60 te verkopen? En wat zou de prijs zijn? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt deze hieronder vinden: https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-karat-en-verre-p-18072.html Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
ROSY
3 berichten
rosy fr
Mijn excuses dat ik niet goed gekeken heb, maar dit model is de 2e grootte. Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Inderdaad is er een groter model beschikbaar, en als u geïnteresseerd bent, kunnen we die toevoegen aan onze catalogus. Met vriendelijke groet, Het team van Zoomalia
ROSY
3 berichten
rosy fr
Bedankt voor uw antwoord dat in de beschrijving stond. Bij het openen van de gebruiksaanwijzing, zit deze in 3 maten, is dit de grootste? Nogmaals bedankt
ROSY
3 berichten
rosy fr
Hallo,Is er het kleine huisje, de woonwagen, de drinkfles en de voerbakken?Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De accessoires zijn inderdaad inbegrepen bij de kooi. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.