Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Functioneel huisje Gunnar

50% van klanten

bevelen dit product aan

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Mairie esther
2 berichten
mairie esther fr
Hallo,Ze meet 30 cm hoog bij 38 cm diep bij 46 cm breed voor het hutje. Ik heb helaas niet de afmetingen van de helling; die heeft het manipuleren dat ik 3 keer per week doe om het hok van mijn konijnen schoon te maken niet overleefd. Er zijn twee ingangen. Persoonlijk vind ik het erg goed omdat ik drie dwergkonijntjes heb en ze kunnen alle drie bovenop komen of alle drie naar binnen gaan. Ik maakte me zorgen dat de helling kapot was, ik heb het gerepareerd, het brak weer en uiteindelijk is er vandaag geen helling meer en mijn konijnen springen er gewoon bovenop.De rooster is niet verwijderbaar, maar ik veronderstel dat door het rooster te snijden, u het kunt verwijderen. Persoonlijk gebruik ik het niet voor het hooi omdat mijn konijnen buiten leven, wat mij toestaat om stro en een hennepmat toe te voegen om het huisje te isoleren.
Manue
2 berichten
manue fr
Hallo, zou u mij de exacte afmetingen van het huisje kunnen geven, want deze zijn niet erg duidelijk! Heeft het meerdere ingangen? Is het hooirek verwijderbaar? Bedankt voor uw verduidelijking!

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.