Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Francodex Snoepgoed Anti-stress voor Knaagdieren en Konijnen

100% van klanten

bevelen dit product aan

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Ilona
2 berichten
ilona fr
Hallo, ik zou graag willen weten, ik heb een hamster (Syrisch) die de hele dag slaapt, wat normaal is, maar die 's nachts super opgewonden is. Ik zou graag willen dat ze overdag op mij in slaap valt dankzij dit product en het haar ook 's nachts kalmeert. Zou dit werken?
VERONIQUE
1 berichten
veronique fr
Hallo, dit is geen koekje om te slapen, maar om het dier te ontstressen.
Sylvain
1 berichten
sylvain fr
Hallo, het is beter om een product op basis van feromonen zoals Petscool te gebruiken, dat dieren kalmeert. Dit is eerder een traktatie die helpt om het dier op de lange termijn een beetje te ontstressen.
Anais
1 berichten
anais fr
Hallo, het is normaal :) een hamster leeft 's nachts.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.