Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Trixie Reptiland Fogger XL ultrasone vernevelaar

88% van klanten

bevelen dit product aan

68 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Evan
1 berichten
evan fr
Hallo, maakt deze vernevelaar geluid? En hoeveel minuten achter elkaar kan hij werken? Ik wil ook osmosewater gebruiken, is dit apparaat daar geschikt voor? Met vriendelijke groet.
Alexandre
1 berichten
alexandre fr
Hallo, Het apparaat is vrij stil, maar kan toch hinderlijk zijn als uw terrarium in een slaapkamer staat. Ik laat het 1/4 uur elke 2 uur werken, alleen 's nachts. Dit apparaat mag uitsluitend met gedemineraliseerd of omgekeerd osmose water gebruikt worden. Elk ander type water kan de membraan beschadigen.
Lea
1 berichten
lea fr
Hallo, ik heb zojuist mijn pakket ontvangen, maar het werkt niet. We hebben de handleiding bekeken; het rode indicatielampje gaat aan. De handleiding zegt dat we moeten controleren of de magneet en het deksel goed geplaatst zijn. We hebben dit alles gecontroleerd, maar het apparaat wil nog steeds niet werken, het rode lampje blijft branden. We hebben gedestilleerd water gebruikt. Kunt u mij helpen of moet ik het pakket terugsturen?
Margaux
1 berichten
margaux fr
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

La notice d'utilisation est téléchargeable directement sur la fiche produit.

Il faut enlever le réservoir d'eau, partie bleue, et le renverser afin de retirer le couvercle pour verser ensuite l'eau à l'intérieur.

Attention à utiliser de l'eau distillée ou purifiée pour éviter tout encrassement de l'appareil à cause du calcaire.

Cordialement,

L'équipe Zoomalia
Simon
3 berichten
simon fr
hallo, ik wilde weten wanneer het weer beschikbaar zal zijn?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze fogger is momenteel in nabestelling en zal tegen het einde van de week beschikbaar zijn. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
james
1 berichten
james fr
Hallo, ik zou graag willen weten of de vernevelaar geschikt zou zijn voor een terrarium van 1m30x60x50 voor een vochtigheidsgraad van ongeveer 70% en of de vochtigheid stabiel blijft in het terrarium dank u bij voorbaat voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze vernevelaar is verstelbaar, u kiest zelf de gewenste vochtigheid. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Arnaud
7 berichten
arnaud fr
Hallo, Kunt u mij de diameter van de slang vertellen? Met vriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Le diamètre du tuyau est de 2.3cm.
Cordialement,
L'équipe Zoomalia
Quentin
2 berichten
quentin fr
Hallo, ik heb twee groene Anolis, er is tussen 70 en 85% vochtigheid nodig en ik zou graag willen weten of deze vernevelaar perfect past bij de habitat van de groene Anolis, alvast bedankt voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De doorstroming van deze vernevelaar is verstelbaar, dus u kunt de nodige vochtigheidsgraad voor uw reptielen instellen. Het is geschikt om een tropische omgeving na te bootsen of om gewoon een ochtenddauw te simuleren. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
François-henry
2 berichten
françois-henry fr
hallo, ik heb twee tropische terraria! Eén van 60x60x45 cm en één van 2,5m hoog en 2m breed voor physignathus! Ik wilde weten of ik door een eindstuk met twee verschillende leidingen te gebruiken, beide terraria met dit artikel kon bevochtigen! En zal er geen probleem zijn met "rook" door de slang van 1,80 cm? Ik weet niet of jullie het zullen begrijpen! :)
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product is niet ontworpen voor twee terraria. Wij raden aan om één fogger per terrarium te gebruiken, wat het beheren van de doorvoer en het controleren van de luchtvochtigheid in elke habitat zal vereenvoudigen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
pierre
1 berichten
pierre fr
Hallo, kunt u mij adviseren over de installatie van de vernevelaar die ik zojuist bij u heb gekocht? Ik heb een terrarium 90x45x90, moet ik de slang van de vernevelaar gewoon boven het terrarium plaatsen of moet ik deze naar de bodem van het terrarium laten zakken?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Een van beide is geschikt, het hangt af van uw installatie. We raden u aan om het hoog te plaatsen als dat mogelijk is. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Romain
2 berichten
romain fr
Hallo, Zou de fogger XL geschikt zijn voor een furcifer pardalis in een flexarium? Mvg
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, ja u kunt de vernevelaar installeren. Maar aangezien het om een terrarium met gaas gaat, zal de nevel waarschijnlijk sneller verdampen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
aurelien
1 berichten
aurelien fr
Hallo,Ik zou graag de vernevelaar willen kopen, kunt u mij de ongeveer lengte van de slang vertellen?Als het te kort is, kunnen we het dan vervangen?Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Zoals aangegeven in de beschrijving, beschikt deze fogger over een verstelbare slang van 1,80m. Met vriendelijke groet, Madeline van Zoomalia
Malorie
2 berichten
malorie fr
Hallo, ik heb deze vernevelaar voor mijn kameleon gekocht, hij werkt heel goed, maar ik slaag er niet in de luchtvochtigheid stabiel op 70/80 te houden, het schiet omhoog naar 90. Heeft u een advies, een oplossing? Alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij raden u aan om het aan te sluiten op een tijdschakelaar zodat het minder werkt. Met vriendelijke groet, Christelle van Zoomalia
julien
1 berichten
julien fr
Hallo, ik heb deze vernevelaar gekocht! Pakket in zeer goede staat, de vernevelaar zelf lijkt niet beschadigd, geen vreemde geluiden of iets dergelijks, echter wanneer ik hem aanzet blijft het kleine rode lichtje branden maar er gebeurt niets! Ik weet niet wat ik moet doen, help alstublieft!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice (via de opvolging van uw bestelling). Zodra uw bericht ontvangen is, zal de dienst u snel antwoorden en u begeleiden over wat te doen. Met vriendelijke groet, Madeline van Zoomalia
Léa
6 berichten
léa fr
Hallo, zou deze vernevelaar geschikt zijn voor een koningspython? Ik wil een waterval installeren, maar ik heb gelezen dat voor de perfecte vochtigheid ik een vernevelaar zou moeten toevoegen. En laatste vraag, hoe installeer je de vernevelaar?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze vernevelaar zou geschikt zijn voor uw terrarium. U kunt de gebruiksaanwijzing raadplegen door de volgende link te kopiëren: https://static.zoomalia.com/prod_img/pdf/76123.pdf

Met vriendelijke groeten,
Het Zoomalia-team
anthony
1 berichten
anthony fr
Hallo, ik heb mijn vernevelaar ontvangen maar ik kan hem niet aan de praat krijgen. Kunt u mij uitleggen hoe ik hem moet aansluiten?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

Nous vous remercions de contacter notre service après vente via votre suivi de commande pour que notre équipe puisse contacter le fournisseur.

Cordialement,
Sandy de Zoomalia
Emilien
1 berichten
emilien fr
Bonjour J'aurais voulu savoir laquelle des deux membranes que vous vendez correspond à ce modèle de brumisateur Merci d'avance ;)
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Il faut la membrane ref. 28876 pour le Fogger XLhttps://www.zoomalia.com/animalerie/membrane-de-rechange-pour-brumisateur-trixie-p-9918.html Cordialement, L'équipe Zoomalia
Arnaud
2 berichten
arnaud fr
Dus ik heb deze vernevelaar met een digitale thermostaat/hygrostaat met 2 circuits besteld en mijn vraag is of deze vernevelaar kan worden afgesteld met deze thermostaat, gezien ik een verwarmingslamp, een warmtemat en mijn uvb-lamp heb? (Voor een baardagaam)
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ja, u kunt uw vernevelaar aansluiten op uw digitale 2-circuit thermostaat/hygrostaat. Met vriendelijke groeten, Christelle van Zoomalia
michel
3 berichten
michel fr
Hallo,

Mijn terrarium van 120X50X50 wordt geregeld met een 2-circuitsthermostaat/hygrostaat van Trixie. Kan deze vernevelaar met dit systeem worden geprogrammeerd en is het voldoende om een luchtvochtigheid van ongeveer 80% te behalen?

Bedankt voor uw antwoord

Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Met de thermostaat / hygrostaat programmeur met referentienummer 39679 kunt u elke fogger gebruiken. De fogger XL zal perfect passen. Met vriendelijke groet, Christelle van Zoomalia
mireille
2 berichten
mireille fr
bonjour,existe t'il la possibilité d'adapter un deuxième tuyaux sur l'appareil pour diffuser une brume dans 2 terra en même temps SVP,Cordialement.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Non, ce brumisateur n'a qu'une seule sortie de brume. Cordialement, Christelle de Zoomalia
DAMIEN
2 berichten
damien fr
Queelle genre d'eau doit-on mettre dedans ?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Vous devez utiliser de l'eau déminéralisée. Cordialement, Sandy de Zoomalia
sebastien
1 berichten
sebastien fr
Bonjour. Est ce que la brume qui sort est chaude ou froide? Quelle température environ? Cordialement
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, La brume qui sort est froide. Cordialement, L'équipe Zoomalia
aymeric
5 berichten
aymeric fr
quelle et le diamètres du tuyaux ?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Le diamètre du tuyau est de 2.5 cm. Cordialement, L'équipe Zoomalia
franck
3 berichten
franck fr
Bedankt voor uw antwoord, maar ik begrijp niet echt hoe het werkt? Met vriendelijke groeten, Franck.
franck
3 berichten
franck fr
Hallo, ik zou graag willen weten of de vernevelaar met of zonder slang wordt geleverd? en of het zelfstandig werkt? Met vriendelijke groet, Franck.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product wordt geleverd met de slang, het werkt op netstroom. Groetjes, Het Zoomalia-team
vanessa
1 berichten
vanessa fr
Hallo, kunt u mij helpen? Wanneer ik water in het reservoir doe, stroomt het water zeer snel weg en komt het uit de ventilatieopeningen van het apparaat. Wat kan ik doen? Naar mijn mening is dit niet normaal. Alvast bedankt. Vanessa
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Inderdaad, dat lijkt abnormaal. Ik adviseer u contact op te nemen met onze klantenservice op 0892 494 028, bereikbaar van 14:30 tot 17:30 uur, zodat we u zo goed mogelijk kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
kévin
3 berichten
kévin fr
Hallo, kan het geprogrammeerd worden om het op het juiste moment te activeren? Of moet het op een tijdschakelaar op een stopcontact aangesloten worden? Met vriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze vernevelaar heeft niet die functie. De enige instelling die u kunt maken is het regelen van de hoeveelheid mist. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Jonathan
4 berichten
jonathan fr
Hallo, zou deze vernevelaar geschikt zijn voor heremietkreeften? Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het zou geschikt moeten zijn. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
anthony
2 berichten
anthony fr
hallo. ik heb de handleiding goed ontvangen, bedankt. maar het werkt nog steeds niet. er komt alleen maar koude lucht uit de buis.en als ik het apparaat beweeg is er een geluid alsof er een knikker binnenin rolt, is dat normaal??met vriendelijke groetenbedankt voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Ik raad u aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice om hen op de hoogte te stellen van deze storing.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
anthony
2 berichten
anthony fr
Ik heb de gebruiksaanwijzing niet ontvangen en zou graag willen weten hoe lang het duurt voordat het effect van mist of vochtigheid zichtbaar is. Bedankt voor uw antwoord
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Gelieve ons uw e-mailadres te verstrekken, zodat wij u de handleiding in digitaal formaat kunnen toesturen. Met vriendelijke groeten,Het Zoomalia-team
keenan
2 berichten
keenan fr
Hallo, is deze vernevelaar voldoende om een luchtvochtigheid van 80% te bereiken in een terrarium van 110x100x60cm? Zo nee, kunt u mij dan een product aanbevelen? Alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,In principe is een luchtbevochtiger van dit type voldoende. Het ideaal is om deze te koppelen aan een hygrostaat om zo altijd automatisch de benodigde luchtvochtigheid te hebben.Met vriendelijke groeten,Het Zoomalia-team
BRIGITTE
2 berichten
brigitte fr
5 maanden geleden heb ik bij u de 'Fogger XL' Ultrasone vernevelaar gekocht, 28 × 27 × 15 cm. Vandaag werkt hij niet meer.ik zou graag willen weten - 1e: waarvoor dient de tablet (niet de keramische). de mijne is volledig versleten. er is alleen nog het kleine plastic rolletje over. verhindert dit het apparaat om te werken? zo ja, kan men deze bestellen? 2e: op de keramische tablet zijn er 2 draden gesoldeerd. kunnen we deze vervangen. welke ref. Bedankt voor uw antwoord. met vriendelijke groet
jerome
1 berichten
jerome fr
hallo iedereen ik zou willen weten welk type BRUMI ik in mijn terra moet plaatsen hier zijn de afmetingen (L100,H42,P32) wetende dat het elaphes zijn er zijn er twee bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Een luchtbevochtiger van dit type is voldoende. Het ideaal is om het te koppelen aan een hygrostaat om zo altijd automatisch de noodzakelijke vochtigheidsgraad te hebben.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
christophe
18 berichten
christophe fr
je moet hem op het maximum zetten voor een kameleon omdat ze 80 procent vochtigheid nodig hebben nietwaar want ik heb geen handleiding in het Frans een beetje slecht nietwaar
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Voor 80%, zet het niet helemaal op maximaal anders krijgt u 100% vochtigheid (dit hangt natuurlijk af van de grootte van uw terrarium).Met vriendelijke groeten,het Zoomalia team
christophe
18 berichten
christophe fr
hallo ik zou graag willen weten wat het type membraan is voor de fogger xl ultrasone vernevelaar van Trixie
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Wij hebben momenteel deze membraan niet.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
christophe
18 berichten
christophe fr
hij stuurt vocht per uur of elke 30 minuten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Deze vernevelaar verbruikt 300 ml water per uur.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
marianne
1 berichten
marianne fr
hallo, wat is de capaciteit van deze vernevelaar? Is er een risico met de ultrageluiden voor het reptiel? bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,De inhoud is 3L. In principe geen risico voor het reptiel aangezien het een product voor terraria is.Met vriendelijke groeten,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.