Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Kooi Ferplast Combi 1 Fun voor muizen en hamsters

100% van klanten

bevelen dit product aan

11 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Jérémy
1 berichten
jérémy fr
Hallo, is deze kooi groot genoeg voor een grote hamster zoals een Syrische hamster? Alvast bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze kooi is geschikt voor een gouden hamster. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Jean-Michel
5 berichten
jean-michel fr
Hallo, welk soort buis kan ik toevoegen aan deze kooi zodat mijn hamster meer plezier heeft? Als u mij de link kunt geven, zou dat erg aardig zijn, bedankt aan het hele team ;-)
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt alle tunnels gebruiken voor Ferplast kooien. Er is ook een kit beschikbaar: https://www.zoomalia.com/animalerie/aire-de-jeux-novy-21-pour-cage-ferplast-p-459.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
audrey
1 berichten
audrey fr
Hallo! is het mogelijk om de ladder die toegang geeft tot de verdieping apart te kopen? En is het mogelijk om een verdieping toe te voegen aan deze kooi? Bedankt voor uw antwoord!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Helaas is deze ladder niet als los onderdeel verkrijgbaar. Het is niet mogelijk om een verdieping toe te voegen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Cécile
21 berichten
cécile fr
hallo, wat is de afstand tussen de tralies want het zou voor een muis zijn.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De ruimte tussen de tralies van de Combi 1 is 5mm Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Marie
1 berichten
marie fr
hallo! kunnen we een Wigwam crunch tent bovenaan plaatsen in plaats van het rode huis? bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ja, dat kan, maar we raden het niet aan voor het comfort (qua ruimte) van uw huisdier in deze kooi. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
lucas
1 berichten
lucas fr
hoeveel hamsters kan deze kooi bevatten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze kooi kan 1 tot 2 hamsters huisvesten. Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.