Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Kooi Ferplast Cavie 80 voor cavia en konijn

92% van klanten

bevelen dit product aan

32 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Monique
2 berichten
monique fr
is deze kooi opvouwbaar?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het gaasgedeelte kan worden opgevouwen en plat gelegd. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia team
Cendrine
1 berichten
cendrine fr
Hallo,Ik heb gezien dat deze kooi geschikt is voor een dwergkonijn. Is dat ook zo als we een (hoek)bak toevoegen? Zo ja, welke maat bak raadt u aan? 25X35X16 lijkt groot?Alvast bedankt voor uw antwoord
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Als u deze kooi gebruikt voor een dwergkonijn, raden we af om een hoektoilet toe te voegen omdat dit de ruimte te veel zal verminderen. U moet kiezen voor een grotere kooi, 100cm. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Marie
1 berichten
marie fr
HalloWanneer is deze kooi weer beschikbaar?Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze kooi wordt momenteel bijgevuld en zal binnen ongeveer tien dagen beschikbaar zijn. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
lia
5 berichten
lia fr
goedendag. Ik zou graag willen weten of het schuilplaats verwijderbaar is? Dank u,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ze is afneembaar, u kunt haar positioneren zoals u wenst. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Anh-Hoa
2 berichten
anh-hoa fr
Goedenavond, zou deze kooi geschikt zijn voor twee kleine vrouwelijke cavia's? Ik twijfel tussen deze en de Casita 80? Bedankt!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij raden u aan om een iets grotere kooi te nemen, bijvoorbeeld de Onyx 100. Een lengte van 100cm zou meer geschikt zijn voor twee dieren en biedt u meer mogelijkheden om de rust-, voedings-, en hygiënegebieden in te richten.https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-rongeur-onyx-100-zolia-100cm-p-28336.html Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Hélène
1 berichten
hélène fr
Hallo, zou het mogelijk zijn om te weten welke kleur van de kooi momenteel op voorraad is? Alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Helaas kunnen wij u de kleur niet aangeven en kunnen wij niet garanderen dat u een bepaalde kleur ontvangt. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Jessie
3 berichten
jessie fr
Hallo, zou deze kooi geschikt zijn voor 2 mannelijke ratten? (ruimte tussen de tralies?)
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze kooi lijkt niet geschikt voor twee ratten. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
Iris
1 berichten
iris fr
Hallo, met deze kooi is het "huis" noodzakelijkerwijs vierkant in een hoek? Ik had deze kooi een tijdje geleden gezien met meerdere foto's en op één daarvan was een "huis" over de breedte van de kooi zoals de rabbit 100. Eigenlijk zoek ik hetzelfde model als de Rabbit 100 maar met de afmetingen van deze. Met vriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Helaas bestaat de kooi rabbit 80 niet. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
Jennifer
3 berichten
jennifer fr
hallo, kan er een dwergkonijn in deze kooi of niet dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze kooi lijkt voldoende voor een dwergkonijn. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
SANDRINE
1 berichten
sandrine fr
Hallo, kan men twee kooien op elkaar stapelen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij raden af om deze twee kooien op elkaar te stapelen, ze kunnen vallen en uw dieren stress bezorgen. Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
Julie
1 berichten
julie fr
Bonjour, Est-ce que la cage Cavie 80 peut se mettre sur les roulettes de la cage Casita 80? Merci.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Ce support ne conviendra pas pour votre cage. Cordialement, Sandy de Zoomalia
Zakaria
1 berichten
zakaria fr
Bonjour,Combien de temps mais une livraison gratuite pour cette cage ?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Etant donné que cet article est actuellement en stock, si vous la commandez rapidement, il faudra compter 24h pour l'expédition et de 2 à 5 jours ouvrés pour la livraison. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Vanessa
1 berichten
vanessa fr
Bonjour,Je recherche une cage pour emmener notre petit lapin nain avec nous en vacances.Est-ce que celle là se plie totalement???Bien cordialement,Vanessa
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, La cage est elle-même à monter lors de la livraison donc vous pouvez tout à fait la démonter, mais le bac reste tel quel. Cordialement, L'équipe Zoomalia
mccartney
1 berichten
mccartney fr
HalloIk ga een dwergkonijn kopen, dus ik zou graag willen weten of deze kooi geschikt voor hem zou zijn, of hij genoeg ruimte heeft om zich comfortabel te voelen? Alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Ja, deze kooi is zeker geschikt voor een alleenstaande dwergkonijn. Als u een iets groter model wilt, kunt u kijken naar het Rabbit 100 model.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia Team
Manon
5 berichten
manon fr
Hallo Ik heb momenteel 4 konijnen waarvan 2 mannetjes en die blijven maar vechten, of althans de ene jaagt de andere weg. Is deze kooi groot genoeg voor een dwergkonijn? Ik zou ze graag willen scheiden voordat er schade is. Alvast bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Ja, deze kooi is geschikt voor een alleenstaande dwergkonijn.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
Laëtitia
3 berichten
laëtitia fr
Hallo,Ik zou graag willen weten welke kleuren u heeft? Dank u. Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Er zijn verschillende kleuren beschikbaar, maar helaas kunt u de kleur niet kiezen.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.