Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Kooi voor konijn en cavia - 78 cm - Ferplast Casita 80

88% van klanten

bevelen dit product aan

31 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
isabelle
1 berichten
isabelle fr
Hallo, Ik zou graag de afmeting van de opening van de schuifdeur en de hoogte van de bak van deze kooi willen weten, om te zien of we een brug kunnen installeren zodat mijn 2 konijnen, die vrij rondlopen, gemakkelijk in en uit kunnen gaan. Bedankt bij voorbaat.
mathieu
1 berichten
mathieu fr
hallo, ik wil deze kooi bestellen, maar in welke kleur zal deze aankomen? bedankt
Felix
1 berichten
felix fr
Hallo, ik zou graag willen weten of het mogelijk is om 2 cavia's in de kooi te plaatsen
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Als uw huisdieren buiten hun kooi kunnen rondrennen om zich uit te leven, kunt u overwegen om twee cavia's in deze kooi te plaatsen. Het is echter nog steeds een beetje klein en meer geschikt voor slechts één dier. Wij raden u aan om voor de grotere maat te kiezen.https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-rongeur-onyx-100-zolia-100cm-p-28336.htmlhttps://www.zoomalia.com/animalerie/cage-pour-rongeur-casita-100cm-p-478.html Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Anh-Hoa
2 berichten
anh-hoa fr
Goedenavond, ik ga twee kleine vrouwelijke cavia's verwelkomen, ik zou graag willen weten of deze kooi geschikt voor hen zou zijn? Bedankt!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij raden u aan om een iets grotere kooi te nemen, bijvoorbeeld de Onyx 100. Een lengte van 100 cm zou meer geschikt zijn voor twee dieren en zou u meer mogelijkheden bieden voor het inrichten van rustplaatsen, voederplaatsen en hygiënezones.https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-rongeur-onyx-100-zolia-100cm-p-28336.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
catherine
2 berichten
catherine fr
hallo. kunt u mij vertellen of de kooi casita 80 bruin zal zijn zoals op de foto als ik het vanavond of morgenochtend bestel....de persoon aan wie ik het moet geven wil absoluut bruin!!bedankt!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De kleur van de kooi is willekeurig. Het varieert afhankelijk van de levering van onze leverancier. We kunnen u daarom geen specifieke kleur garanderen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Manurêva
1 berichten
manurêva fr
Hallo, ik zou graag willen weten of deze kooi geschikt zou zijn voor mijn cavia die kleintjes verwacht, aangezien ik er maar één zou houden en ik dus twee cavia's zou hebben? Bedankt voor uw antwoord. Met vriendelijke groet.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze kooi is inderdaad geschikt voor twee cavia's. Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
ANNABELLE
1 berichten
annabelle fr
goedenavond, Is deze kooi geschikt voor een volwassen gouden hamster? Kan er een wiel worden toegevoegd? Bedankt voor uw antwoord. Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We raden deze kooi af, de tralies zijn te ver uit elkaar voor uw hamster. Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
peggy
1 berichten
peggy fr
Goedenavond, binnenkort zal ik een dwergkonijn voor mijn dochter kopen, en ik zou graag willen weten of deze kooi echt geschikt is voor dit dier. Bedankt voor het snel antwoorden
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze kooi zou geschikt moeten zijn, maar voor het echte comfort van het konijn wordt een kooi van 1m aanbevolen. Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
marie
1 berichten
marie fr
Hallo, zou deze kooi geschikt zijn voor een volwassen Vlaamse reus? Alvast bedankt voor uw antwoord. Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze kooi is geschikt voor een jong dier, maar niet voor een volwassene. Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
Marie victoire
4 berichten
marie victoire fr
Hallo, Zou deze kooi geschikt zijn voor mijn mannelijke cavia met een grootte van 17 cm lang? Alvast bedankt voor uw antwoord. Met vriendelijke groet,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze kooi is geschikt voor uw cavia. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Cindy
1 berichten
cindy fr
Goedenavond,Ik ga een Toy dwergkonijn krijgen, is deze kooi aanbevolen alstublieft? Want in de winkel vertelden ze me dat het niet minder dan 1 meter moest zijn!!! Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze kooi is zeker geschikt voor uw dwergkonijn. Maar als u een iets grotere kooi wilt, hebben we het model erboven, de Casita 100: https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-pour-rongeur-casita-100-p-478-c-395.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
roselyne
1 berichten
roselyne fr
kan een chinchilla van 5 maanden hier gedurende 3 weken wonen, gewoon voor de vakantie bedankt dringend
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze kooi lijkt ons te klein, zelfs voor een baby chinchilla. Deze zal waarschijnlijk meer geschikt zijn: https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-pour-rongeur-casita-100-p-478.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
alexandra
1 berichten
alexandra fr
goedenavond ik zou graag willen weten of deze kooi geschikt zou zijn voor 2 dwergkonijnen? dank u wel, met vriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze kooi is waarschijnlijk te klein voor twee dwergkonijnen, ze hebben minimaal een kooi van 1 meter lang nodig. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Marion
1 berichten
marion fr
Hallo, is de voorkant van de deur schuifbaar of opent deze naar beneden? omdat mijn konijntje in vrijheid leeft. Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Les cages sont emballées donc il est difficile de se rendre compte mais visiblement sur une des photos, la porte est coulissante. Cordialement. L'équipe de Zoomalia.
celine
1 berichten
celine fr
bonjour peut on y mettre des hamsters russes
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour,Non, cette cage est prévue pour les gros rongeurs tels que les lapins et cochons d'inde. Pour les hamsters, reportez-vous à la catégorie rongeurs, cages rongeurs, cages hamsters.Cordialement,L'équipe Zoomalia
gloriane
83 berichten
gloriane fr
bonjourde qu'elle couleur est la cage ?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

Elles peuvent être kakis ou grises.

Cordialement,

L'équipe Zoomalia
gloriane
83 berichten
gloriane fr
Hallo, ik zou graag willen weten of deze kooi geschikt is voor cavia's?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

La couleur peut être comme sur la photo ou grise, et oui cette cage convient pour des cochons d'indes.

Cordialement,

L'équipe Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.