Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Kooi voor konijnen en cavia's Ferplast Casita 100

94% van klanten

bevelen dit product aan

75 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Emilie
1 berichten
emilie fr
Hallo, wat is de hoogte van de kooi rekening houdend met het afgeronde deksel? Op de productfoto wordt een hoogte van 56 cm weergegeven, maar dat lijkt zonder het deksel te zijn. Bedankt
Christel
1 berichten
christel fr
Hallo Kan het gemakkelijk genoeg gevouwen worden om te vervoeren? Bedankt!
Bertille
1 berichten
bertille fr
Ik vouw hem niet op om te reizen met de cavia, hij is te lastig om weer in elkaar te zetten. Ik heb een kleine kooi gekocht voor de reis en een grote kooi staat klaar bij aankomst.
Laurie
1 berichten
laurie fr
Hallo, welke kleuren van kooien zijn momenteel op voorraad? Hartelijk dank voor uw reactie,Laurie
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De kooien momenteel op voorraad zijn grijs met witte tralies. Vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Catherine
1 berichten
catherine fr
Hallo, wanneer zal het weer in het grijs beschikbaar zijn???
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, de kleuren zijn willekeurig afhankelijk van de leveringen, wij kunnen u geen antwoord geven. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, aangezien de kleuren willekeurig zijn afhankelijk van de leveringen, kunnen wij u geen antwoord geven. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
sophie
1 berichten
sophie fr
Hallo, de kleuren zijn willekeurig voor dit model maar kunt u mij vertellen hoeveel kleuren er bestaan en wat de kleuren zijn? Dank u.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Er zijn 2 kleuren beschikbaar: blauw en grijs. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
valerie
3 berichten
valerie fr
HalloAls we de kleur van de kooi niet kunnen kiezen, zullen we bij ZOOPLUS bestellen waar de keuze mogelijk isIn afwachting van uw antwoordMet vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product wordt momenteel aangevuld en daarom kunnen we niet aan uw verzoek voldoen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
valerie
3 berichten
valerie fr
HalloMaar als we voor dit model absoluut de grijze kleur willen, hoe doen we dat dan?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Helaas kunnen wij de kleur niet garanderen, wij hebben geen oplossing om u daarmee te helpen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
valerie
3 berichten
valerie fr
halloik wil graag de knaagdierkooi casita 100 cm kopen
deze is in twee verschillende kleuren beschikbaar
kunt u mij alstublieft laten weten welke kleur er momenteel wordt verzonden of kunnen we kiezen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, het is niet mogelijk om een kleur te kiezen, deze zal willekeurig verzonden worden, aangezien beide kleuren op voorraad zijn. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
AUDREY
2 berichten
audrey fr
Hallo, op de foto is het deksel van de kooi oranje. In de beschrijving staat dat de kleur van de bak kan verschillen van de afbeelding. Hoe zit het met het deksel? Kan deze ook veranderen of blijft deze oranje?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De kleur van het openingsrooster varieert afhankelijk van de kleur van de bak en de accessoires, zodat het een samenhangend geheel blijft. Momenteel is het assortiment in donkergrijs en lichtgrijs. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Sophia
1 berichten
sophia fr
Hallo, wanneer men op internet zoekt naar deze Cage Casita 100, staan jullie als eerste genoteerd met de bewering dat voor deze kooi de verzendkosten gratis zijn... Buiten dat zijn er echter 9,95€ transportkosten noodzakelijk (zonder de Zen-garantie van 2,90€ voor het geval de kooi beschadigd aankomt, de SMS-waarschuwing van de verzending voor 1€, en de extra kosten bij gebruik van PayPal van 2,30€)! Is het dan normaal om te zeggen dat de levering gratis is om te concurreren?... En al deze kosten?!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De sms en de Zen-garantie zijn opties die u worden aangeboden, u hoeft ze alleen maar uit te vinken om ze niet te nemen. Helaas kan dit type product niet profiteren van gratis levering omdat het te volumineus is. Gratis levering is van toepassing op de meerderheid van onze producten met uitzondering van breekbare, omvangrijke, zware of niet-machineerbare producten. Dit informatiebericht is generiek voor de gehele site. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
NATHALIE
1 berichten
nathalie fr
goedenavond, ik heb meerdere konijnen en cavia's en ik zou graag 2 kooien op een onderstel met wieltjes naast elkaar willen plaatsen en één kant van elk openen om zo een grote kooi van 2m te krijgen en vooral zodat mijn dieren kunnen gaan waar ze willen. Denkt u dat ik deze 2 kooien aan elkaar kan vastmaken door ze uiteraard goed samen te binden. En als ik er 2 bestel, ben ik dan zeker dat ik dezelfde kleur voor de 2 kooien krijg?? welke kleuren zijn mogelijk? bedankt!!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze kooien hebben geen openingen aan de zijkanten. U kunt natuurlijk uw eigen installatie in elkaar knutselen, maar we kunnen niet garanderen dat het zal werken. Wat betreft de kleuren, dat hangt af van onze leveringen. Als u tegelijkertijd een bestelling plaatst voor de twee kooien, is het waarschijnlijk dat u twee bakken in dezelfde kleur zult ontvangen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Lindsay
1 berichten
lindsay fr
Hallo Wat is de maximale afstand tussen de tralies voor een gouden of angora hamster? Want ik zie ze van 1.5 tot 2.7cm Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze kooi is ontworpen voor konijnen en cavia's. De afstand tussen de tralies is te groot voor kleine knaagdieren zoals hamsters: 1.5cm is een maximum voor deze dieren. Cordiaal, Het team van Zoomalia
Alisson
2 berichten
alisson fr
Hallo, door de hieronder gestelde vragen door te nemen, heb ik 2 tegenstrijdige antwoorden kunnen lezen: de eerste keer wordt vermeld dat deze kooi voldoende is voor 2 cavia's en dan een tweede keer dat het eerder krap zou zijn. Welk antwoord moeten we in overweging nemen? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De afmetingen van deze kooi maken het inderdaad mogelijk om twee cavia's te huisvesten. Het blijft echter een beetje krap als u ze niet regelmatig laat ravotten in een grotere ruimte, zoals een metalen ren. De levenswijze moet worden overwogen bij het kiezen van de kooi voor uw huisdier. Als het slechts zelden de kans krijgt om eruit te komen, is het aan te raden een zo groot mogelijke kooi te nemen, u moet in gedachten houden dat uw dier er zijn leven zal doorbrengen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Alisson
2 berichten
alisson fr
Hallo, ik heb zojuist dit artikel besteld, ik begrijp dat het niet mogelijk is om de kleur te kiezen, maar kunt u bevestigen dat deze kooi helemaal niet beschikbaar is in roze: ik heb alleen jongens thuis, en u zult begrijpen dat het ondenkbaar is om deze kleur in huis te hebben!! Als dat helaas wel het geval zou zijn, welk alternatief zou ik dan hebben (ruilen of iets anders...)? Dank u wel.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij bevestigen dat dit product niet in het roze wordt verkocht. De kleur van de bak kan afwijken van de foto maar zal in de tinten grijs, zwart of beige blijven. Met vriendelijke groet, Madeline van Zoomalia
jessica
3 berichten
jessica fr
Hallo Welke kleur heeft de kooi momenteel? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, we kunnen de kleur van de bak niet bevestigen vanwege de wekelijkse leveringen van deze kooi. De kleuren zijn willekeurig en variëren tussen beige, grijs... We kunnen geen specifieke kleur garanderen en dat betreuren we. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Diane
2 berichten
diane fr
Hallo,Ik zou graag willen weten of u levert in Stains (Pierrefitte in de 93).Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij leveren in heel Metropolitan Frankrijk, Corsica en België. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
NADEGE
2 berichten
nadege fr
Hallo, ik zou graag deze kooi willen kopen. Ik zou haar graag met een beige gekleurde bak willen, heeft u deze kleur? Zodat ik mijn bestelling kan plaatsen. Dank u wel. Met vriendelijke groet.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Helaas kunnen we niet garanderen dat u een kooi ontvangt met een beige bak, de kleuren zijn afhankelijk van de beschikbaarheid bij de leverancier. Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
laura
3 berichten
laura fr
hallo, is deze kooi geschikt voor een dwergkonijn? kan ik een kleinere nemen? alvast bedankt!
STEPHANIE
2 berichten
stephanie fr
Hallo, wat is de hoogte van de bak alstublieft? Met vriendelijke groeten, Stéphanie
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De hoogte van de bak is ongeveer 18cm. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
eva
1 berichten
eva fr
Hallo,Wij hebben de CASITA 100 knaagdierkooi en we willen graag een hoekplatform toevoegen, welk model moeten we kiezen, alstublieft?Dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt de PUB 3254 gebruiken. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt gebruik maken van de ADVERTENTIE 3254. https://www.zoomalia.com/animalerie/maisonnette-ouverte-pour-cage-rongeur-casita-p-545.html Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
STEPHANIE
8 berichten
stephanie fr
Hallo, ik heb al een kooi zoals deze. Ik zou echter willen weten, als ik een tweede koop, of ik het dak van de eerste kan verwijderen en bovenop de bak van de tweede kooi kan plaatsen om zo twee kooien op elkaar te hebben? Want ik heb twee vrouwelijke cavia's en een mannetje en ik wil ze niet alle drie samen zetten. Met vriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij raden u af om kooien te stapelen, en adviseren u eerder om een dubbele kooi aan te schaffen: https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-pour-rongeur-rabbit-100-double-p-487.html Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
micheline
6 berichten
micheline fr
is deze kooi geschikt voor twee dwergkonijnen
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Cette cage risque d'être un peu étroite pour deux lapins. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Laurène
3 berichten
laurène fr
Bonjour, Je voudrais savoir, combien de cm d'écart il y a entre les barreaux ?Merci d'avance de votre réponse.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De ruimte tussen de spijlen is ongeveer 1,2cm. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
cristel
1 berichten
cristel fr
Goedendag, kunt u alstublieft bevestigen dat de kooi compleet met zijn accessoires geleverd wordt (voerbak, drinkfles en huis-platform) of moeten deze apart aangeschaft worden? Als ik deze week bestel, zou u mij dan alstublieft de kleur kunnen vertellen, bedankt voor de informatie! Fijne dag.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

Tous les accessoires sont bien livrés avec l'article. Nous ne pouvons néanmoins pas vous communiquer les couleurs en stock.

Cordialement,
L'équipe Zoomalia
AURELIE
1 berichten
aurelie fr
Hallo ik heb deze kooi besteld die normaal morgen moet aankomen kunt u mij de kleur van de bak vertellen dank u welAurelie
CATHERINE
1 berichten
catherine fr
op dit moment is deze kooi in promotie bij Animalis voor de prijs van 39 euro? Ik dacht dat het op internet interessanter was
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We hanteren al zeer concurrerende prijzen en we kunnen de prijs van dit product niet verlagen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
ISABELLE
1 berichten
isabelle fr
goedenavond, ik zou graag willen weten of het huisje goed bevestigd is aan de kooi en of mijn konijn, die een dwergkonijn is maar vrij groot, er goed in zou kunnen; alvast bedankt, met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Het huisje is inbegrepen bij de kooi.Deze kooi is geschikt voor uw dwergkonijn.Met vriendelijke groetHet Zoomalia-team
Marine
1 berichten
marine fr
Hallo, Ik zou graag willen weten of deze kooi geschikt zou zijn voor een rat? Dank u Vriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,De knaagdierkooi CASITA 100 is perfect geschikt voor uw rat.Met vriendelijke groeten.Het Zoomalia-team.
Sarah
1 berichten
sarah fr
Hallo,Past deze kooi voor elk type konijn, dat wil zeggen hangoorkonijnen... Of alleen voor dwergkonijnen? Bedankt alvast
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Deze kooi is geschikt voor uw Franse Hangoor konijn, het heeft de juiste afmetingen voor het welzijn van uw konijn.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
Clément
2 berichten
clément fr
Hallo, is een kooi van deze afmeting geschikt voor 2 dwergkonijnen (gecastreerde man en vrouwtje)? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Deze kooi heeft de juiste afmetingen voor het welzijn van uw twee konijnen.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
Clément
2 berichten
clément fr
Ik heb een kooi van een ander merk met een lengte van 100 cm, een breedte van 50 cm en een hoogte van 50 cm, het is de savic 2 luxe en ik vraag me af of deze geschikt is voor 2 konijnen die ik tussen 1 uur en 2 uur per dag uitlaat
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Het belangrijkste is dat uw konijnen hun poten kunnen strekken, dus aangezien u ze uitlaat, is uw kooi voldoende voor uw konijnen als ze niet te groot zijn.Met vriendelijke groeten,Het Zoomalia-team
micheline
6 berichten
micheline fr
is de kooi geschikt voor 2 gerbils of niet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Deze kooi is meer geschikt voor de grotere knaagdieren zoals cavia's of konijnen.Met vriendelijke groeten,Het Zoomalia-team
elodie
5 berichten
elodie fr
hallo, verkoopt u de rolstandaard die bij deze kooi hoort op uw site?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Ja, u vindt de steunen met wielen hier: https://www.zoomalia.com/animalerie/support-a-roulette-pour-les-cages-ferplast-p-6750.htmlMet vriendelijke groeten,Het Zoomalia-team
elodie
5 berichten
elodie fr
hallo, heeft u deze in het grijs? Deze lijkt groen, nietwaar? Ik zou graag vrij snel willen kopen, bedankt en een fijne dag
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Het is helaas niet mogelijk om de kleur te kiezen.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
Marjolaine
1 berichten
marjolaine fr
Hallo, kunt u mij de afstand tussen de spijlen aangeven alstublieft? (om te weten of ik het kan gebruiken voor een dwerghamster).Hartelijk dank! Fijne dag.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Er is ongeveer 1,2 cm ruimte tussen de tralies. U kunt deze kooi niet gebruiken voor een hamster (dwerg of normaal).Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
jessica
1 berichten
jessica fr
hallo, ik zou graag willen weten of de kooi echt grijs en oranje van kleur is? want ik heb ze ook in beige gezien maar het is de grijze die ik zou willen. bedankt voor uw snelle antwoord om zo snel mogelijk te kopen.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Ferplast wijzigt regelmatig de kleuren. Op dit moment hebben we grijs/grijs/blauw op voorraad. Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.