Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Terrarium Exo Terra 90x45x90 cm XL

100% van klanten

bevelen dit product aan

31 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Floriane
2 berichten
floriane fr
Hallo, is het mogelijk om dit terrarium te bestellen om te profiteren van de welkomstaanbieding en het in de winkel op te halen? Zo ja, hoe doe ik dat? Alvast bedankt.
Zoomalia
221 berichten
zoomalia fr
Goedendag,

Het is niet mogelijk om via de website te bestellen en een artikel in de winkel op te halen. Ik adviseer u om contact op te nemen met de dichtstbijzijnde winkel, er bestaan ook welkomstaanbiedingen.

Ik sta tot uw beschikking voor verdere vragen en wens u een fijne dag toe.

Coralie van Zoomalia
Julien
1 berichten
julien fr
Hallo, ik zou graag het Exo Terra terrarium van 90*45*90 willen kopen, maar ik zou graag willen weten, zijn dit de buitenafmetingen of zijn dit de binnenafmetingen? Zo niet, wat zijn dan de binnenmaten? Wat is de grootte van de twee deuren? Bedankt
Damien
1 berichten
damien fr
hallo, ik wilde weten of deze terrarium geschikt zou zijn voor 3 subadulte korenslangen? dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze terra kan tijdelijk volstaan, maar hij zal te klein zijn wanneer uw slangen volwassen zijn. Vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Isabelle
1 berichten
isabelle fr
Hallo, ik zoek een terrarium dat vooral als "aquarium" dient voor het onderste deel. Is dit model terrarium voldoende waterdicht om water tot aan de tralies van de deur te kunnen houden? Hoeveel waterhoogte kan het ongeveer bevatten?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De bodem van het terrarium is waterdicht. De hoogte van het glas is 11cm, u moet ervoor zorgen dat er voldoende marge is zodat het niet overloopt. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Alicia
3 berichten
alicia fr
Hallo, ik zou graag willen weten of de ballast is inbegrepen bij het terrarium?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De ballast wordt niet geleverd met het terrarium. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Manuel
1 berichten
manuel fr
Hallo,Is dit inderdaad een terrarium van 90 cm lang, 45 cm diep en 90 cm hoog? Bedankt voor uw antwoord! :)
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ja, dat zijn inderdaad de afmetingen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
yoan
1 berichten
yoan fr
Hallo, tot wanneer is de promotie op het terrarium geldig, alstublieft?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze promotie is geldig zolang de voorraad strekt bij onze leverancier. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Catherine
5 berichten
catherine fr
Hallo, is dit terrarium groot genoeg om een enkele waterdraak te bevatten? Zo niet, welke zou wel een goede maat zijn?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Voor één enkele juveniele individu raden wij een terrarium aan van formaat 50*50*80 (L*b*h)Voor één enkele subvolwassen individu raden wij een terrarium aan van formaat 70*70*100 (L*b*h) Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
bruno
2 berichten
bruno fr
hallo, ik heb zojuist terrarium XL 90x45x90 besteld, kan ik het gewicht krijgen? bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit terrarium weegt ongeveer 50 kg. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Warren
3 berichten
warren fr
Hallo, ik zou graag willen weten of dit terrarium geschikt zou zijn voor een Python regius van ongeveer 80cm, aangezien ik het terrarium graag zou willen houden wanneer hij zijn maximale grootte heeft bereikt, anders wat zou u adviseren? Bedankt bij voorbaat voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Omdat de koningspython slechts semi-boombewonend is, is een terrarium zoals deze meer geschikt: Terrarium 116: https://www.zoomalia.com/animalerie/terrarium-gris-aluminium-118x45x60-p-5877.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
leslie
1 berichten
leslie fr
hallo, zou dit terrarium geschikt zijn voor een koppel kameleons?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit terrarium lijkt geschikt. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Aline
1 berichten
aline fr
Hallo, ik zou graag een orchideeëntuin maken, heeft u een armatuur dat zou passen op T8 of T5 fluorescerende buizen? Ik zag een armatuur maar deze is niet op voorraad
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij kunnen u dit voorschakelapparaat aanbevelen:2718 GLOMAT 2x30W :https://www.zoomalia.com/animalerie/systeme-d-eclairage-glomat-t8-2-tubes-p-944-c-125.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Véronique
8 berichten
véronique fr
Hallo, ik zou graag willen weten of dit terrarium geschikt zou zijn voor een volwassen waterdraak, zo niet, wat zou u dan aanbevelen? Bij voorbaat dank voor uw reactie.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit terrarium lijkt geschikt voor uw reptiel. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Matthieu
1 berichten
matthieu fr
hallo, ik zou graag willen weten hoeveel een terrarium ongeveer weegt met alles erin (lampen, decor, etc...) Ik wil vooral weten of het minder dan 40 kg weegt. Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Het hangt af van de hoeveelheid zand en de decoratie die u erin plaatst. Een leeg terrarium weegt ongeveer 20 tot 25kg.Met vriendelijke groeten,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.