Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Turtle Bank Exo-Terra rots platform voor schildpadden

65% van klanten

bevelen dit product aan

9 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Fanny
13 berichten
fanny fr
Hallo, welke maat raadt u mij aan te nemen zodat het strand geschikt is voor de Jamaica 50 schildpaddenbak referentie 71171? https://www.zoomalia.com/animalerie/bac-a-tortue-jamaica-p-308.html , Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Goedendag, Dit hangt hoofdzakelijk af van de grootte van uw schildpad die in staat moet zijn om op het strand te rusten en daarvoor voldoende ruimte nodig heeft. Anders zijn technisch gezien beide stranden geschikt voor uw aquarium.

Met vriendelijke groeten,
Het Zoomalia-team
aurelien
3 berichten
aurelien fr
Avez-vous le grand modèle de 41cm?je souhaite l'acheter.merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Malheureusement, non, il s'agit d'un produit en rupture auprès de notre fournisseur. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Julie
3 berichten
julie fr
Hallo, ik zou graag willen weten of magneten het drijvende eiland kunnen vasthouden door een plastic bak heen? Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, La plage flotte sur l'eau. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Cyril
3 berichten
cyril fr
Hallo, ik heb misschien een domme vraag, maar ik wil graag een verdieping in mijn terrarium maken voor mijn luipaardgekko's. Ik vroeg me af of magneten het platform kunnen vasthouden zelfs zonder waterpeil? Bedankt alvast
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Sans présence d’eau, la plage flottante ne tient pas toute seule. Cordialement, L'équipe Zoomalia
mathias
1 berichten
mathias fr
Bonjour, voilà je voulez commander cette plaque mais en grand car je possède une tortue de floride tete jaune et noir, taille 15 cm et dois peser 1 kg facile est ce que la plaque tiendra le coup ou les aiments ne tienne pas et la plage bouge merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het grote model strand zou geschikt moeten zijn voor uw Florida schildpad. Met vriendelijke groeten, Madeline van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.