Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Dwergkonijn met hangoren zwangerschapssymptomen

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Céline
1 berichten
céline fr


Hallo,

Ik heb een paar maanden geleden een koppel dwergkonijnen gekocht. Het bleek dat het een mannetje en een vrouwtje was, dus ik heb meteen het mannetje laten castreren.

Het probleem nu is dat het vrouwtje zich gedraagt alsof ze zwanger is, wat volledig onmogelijk is. Ze trekt niet alleen haar eigen haar uit, maar ook dat van het mannetje, en hij vindt dat helemaal niet leuk ^^ Daarom vraag ik me af of ik ze moet scheiden tot ze kalmeert. Ik ben bang dat ze hem pijn kan doen.

Als iemand dit ooit heeft meegemaakt of een antwoord voor mij heeft, hoor ik het graag!

Alvast bedankt.

Céline

franck
233 berichten
franck fr
<left>ta femelle fait peut etre une grossesse nerveuse cela arrivefrequement chez les animaux je pense qu'il est préférable que tu les séparent et qu'il ne vivent pas dans la meme piece</left>

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.