Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Drinkfles voor hamsters Zolux 150 tot 900 ml

93% van klanten

bevelen dit product aan

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
158189
2 berichten
158189 fr
Kan deze drinkfles geschikt zijn voor gerbilles?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Ce biberon peut convenir à des gerbilles. Cordialement, L'équipe Zoomalia
eric
4 berichten
eric fr
Hoe kan ik deze fles ophangen? Ik heb een kooi met spijlen van 1m50 die vrij hoog is, ik heb gezien dat je hem aan het dak van de kooi moet hangen, maar er is geen bevestiging om hem aan de zijkant te hangen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Vous pouvez grâce au "crochet" le fixer sur un côté de la cage en coinçant un des barreaux avec ce crochet (en tournant le crochet). Cordialement, Sandy de Zoomalia
karyn
3 berichten
karyn fr
Hallo,Hoe wordt deze drinkfles bevestigd, is het aan de bovenste tralies?Is het compatibel met een Zoozone kooi?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Goedendag, Deze drinkfontein kan aan het dak van de kooi worden gehangen. Wij adviseren echter om artikelen van hetzelfde merk te kiezen. Als uw kooi een Living World is, raden we u aan om een Living World drinkfontein te kiezen, zoals deze bijvoorbeeld: https://www.zoomalia.com/animalerie/biberon-pour-rongeurs-p-15539.html
Met vriendelijke groet,
Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.