Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Digitale thermometer met sonde

91% van klanten

bevelen dit product aan

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
geoffrey
1 berichten
geoffrey fr
Hallo, kan het gebruikt worden in aquaristiek (door de sonde onder te dompelen?) Wat is de nauwkeurigheid van de sonde?.Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product is niet geschikt voor aquaristiek, het mag niet ondergedompeld worden. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia team
yvon
3 berichten
yvon fr
goedenavond ik wilde weten of een van de sondes voor de temperatuur is en dat de andere voor de luchtvochtigheid is, bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit is enkel een thermometer, dus er is geen vochtigheidsmeter bij. U heeft een extra hygrometer nodig. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Manon
1 berichten
manon fr
Goedenavond, Heb ik automatisch deze thermometer nodig terwijl ik al de digitale thermostaat van Trixie heb die u verkoopt. Bedankt bij voorbaat
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Als u al een thermometer heeft, is deze niet nodig. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
HELENE
1 berichten
helene fr
Hallo,Worden de batterijen meegeleverd?Bedankt,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,De batterij is bij de thermometer inbegrepen.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.