Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Dierenvrienden, ik heb jullie hulp nodig voor mijn dossier

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
célia
1 berichten
célia fr
Hallo allemaal, hier is mijn uitleg. Ik moet een dossier afronden voor mijn toekomstige opleiding als trimster. =) Dus ik wil jullie een paar vragen stellen... Wat zoeken jullie in een trimmer? Hoe vaak brengen jullie jullie huisdier naar hem/haar? Zouden jullie gemakkelijker naar een salon gaan of zouden jullie eerder een trimmer aan huis laten komen? Hartelijk dank voor jullie antwoorden =)
Elodie
1 berichten
elodie fr

Ik verwacht "tederheid" en "expertise" (een goede knipbeurt), maar ook en vooral "aanpassingsvermogen" door naar de wensen van de klant te luisteren (bijvoorbeeld: alleen inkorten = de huidige coupe niet verpesten; of respecteer het zoals dit knippen, of knip op een bepaalde plek) en niet doen wat hij of zij zelf wil of precies de standaard coupe van het ras (ik spreek voor mijn poedel, waarvan ik niet wil dat hij in de oude showstijl geknipt wordt, maar toch kunnen de trimmers het niet laten, of ze weten simpelweg niet hoe het anders moet). Ook moeten ze kunnen zeggen dat ze iets niet kunnen (en dus weigeren) in plaats van de hond in een onverwachte staat terug te geven.
Hoewel het misschien minder stressvol voor de hond is, is het thuis niet per se praktisch (ondanks een badkuip); geen hoge tafel enzovoort.
Verder, omdat ik over het algemeen niet tevreden ben met het uiteindelijke resultaat, stel ik het zo lang mogelijk uit. En ik houd van de pluche stijl van mijn poedel + meer vacht in de winter. Tegelijkertijd moet je wel zeggen dat het in Parijs duur is (en afhankelijk van het ras/salons kan het erg duur zijn). Dus ongeveer 2x per jaar (en ik verzorg het zelf tussendoor: ogen, hoofd; en soms poten). Ik was hem ook zelf (maandelijks of tweemaandelijks afhankelijk van het seizoen/hoe vuil hij is), ook al is het ontklitten een hoofdpijnzaak (ik zou het graag overlaten aan een geduldigere trimmer met betere instrumenten/borstels), maar de tijd die besteed wordt aan klitten = geld.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.