Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Dieren laten oppassen

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Emeline
16 berichten
emeline fr


Hallo, ik moet volgende maand op vakantie gaan, en ik vroeg me af of iemand een goede pet sitting website kent, een site waar betrouwbare mensen elke 2 dagen mijn kleine konijn kunnen komen voeren.

alvast bedankt

Elodie
135 berichten
elodie fr

Hallo Emeline,


 


veel websites zijn nu toegankelijk en de getuigenissen zijn een teken van hun betrouwbaarheid. Je kunt ze vinden door bijvoorbeeld te zoeken op Google. Er is ook de website Animaute die onlangs een artikel over ons heeft geschreven op ons blog: https://www.zoomalia.com/blog/article/petsitting.html


Aarzel niet, zodra je een site hebt gevonden en je eigen ervaring hebt opgedaan, om ons te laten weten hoe het was.


 


Prettige vakantie


Elodie van Zoomalia


 


 



Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.