Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

de castratie bij een dwergkonijn

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Léa
40 berichten
léa fr


Hallo, ik wil graag een tweede dwergkonijn aanschaffen, maar het probleem is dat de eerste binnenkort 6 maanden oud zal zijn en dus volwassen wordt, ik wil hem daarom laten castreren om zijn karakter te verzachten en de volgende samenwoning te vergemakkelijken. Ik wil het tweede konijn in december kopen wanneer de andere 1 jaar oud zal zijn. Is dit een goed idee?

christel
5 berichten
christel fr

tu ferais mieux de le prendre pdt que l autre est petit car c'est pas gagné pour l entente même un lapin castré , et tu ne devrais pas l'acheté il y en à des centaines à l'adoption en attente de maitres même des lapereaux, j'en ai moi même fait adopté d'un sauvetage 6 dont un bb de 1moisavec sa mére ...

Léa
40 berichten
léa fr

Dus als ik nu een ander dwergkonijntje koop, kunnen de twee mannetjes dan perfect samenleven?

 

Bedankt voor de informatie!

 


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.