Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Natuurlijk daglicht lamp (Oud Repti Glo 2.0)

97% van klanten

bevelen dit product aan

19 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
audrey
1 berichten
audrey fr
HalloIs het licht wit of geel?
Naïm
1 berichten
naïm fr
Hallo, ik zou graag wat informatie willen alsjeblieft. Ik heb een terrarium van 118x45x45 en zou graag willen weten welk vermogen ik moet kopen. Is het een E27 fitting? Met vriendelijke groet,
Yoann
2 berichten
yoann fr
Hallo, ik had twee vragen, ik weet niet welk vermogen voor natural light lampen ik nodig heb, 13 of 26 watt, aangezien ik er twee wil plaatsen in een tropisch terrarium van 60x60x45 voor een kuifgekko, samen met een uvb 100 Exo Terra-lamp waarvoor ik ook niet weet of ik 13 of 26 watt nodig heb.
jerome
3 berichten
jerome fr
Hallo, ik zou graag willen weten of de Repti Glo 2.0 lamp van 26W uitsteekt als deze wordt geplaatst in de Glow Light Small klem lampenkap? Met vriendelijke groeten
Frédéric
1 berichten
frédéric fr
Bonjour peut on utiliser ce type de lampe pour des élaphes dans un terra de h60L60long120? Merci
charlène
1 berichten
charlène fr
Hallo,Ik zou graag willen weten welke lamp geschikt zou zijn voor een elaphe in een terrarium van 90x45x45? Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Voor een Elaphe, hebt u een daglicht gloeilamp nodig zoals NATURAL LIGHT 26W + een gloeilamp met laag UVB-straling: Type REPTILE UVB 100 (26W). Met vriendelijke groeten, Christelle van Zoomalia
véronique
3 berichten
véronique fr
Il me faut une 13 ou une 26 watt pour un gecko léopard si tous est deja chauffer,...?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Cela va dépendre de la taille de votre terrarium. Cordialement, L'équipe Zoomalia
véronique
3 berichten
véronique fr
Pour un gecko léopard, il faut des ampoules 13w ou 26W?
Nicolas
1 berichten
nicolas fr
hallo, ik zou graag willen weten welk type lamp er nodig is voor een driejarige Hermann's schildpad die tijdens de winter in een terrarium wordt geplaatst. Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Cette ampoule sera idéale, avec en complément une Ampoule à faisceau étroit Sun Glo: https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-a-faisceau-etroit-sun-glo-p-577.html Cordialement, L'équipe Zoomalia
Véronique
8 berichten
véronique fr
Hallo,Hoeveel lampen en wat voor vermogen heeft u nodig voor een 60 cm lichtbalk voor een blauwe Litoria Caerulea?En hoeveel lampen en welk vermogen voor een 90 cm lichtbak voor een waterdraak?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Kunt u ons aangeven welke ramp u wenst, zodat we kunnen weten hoeveel lampen deze kan bevatten en welke we u kunnen adviseren? Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Damien
1 berichten
damien fr
Welke lamp is geschikt voor een jonge kameleon alstublieft
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De kracht van de lamp hangt af van de grootte van uw terrarium. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
mathias
1 berichten
mathias fr
Hallo,Ik heb een terra van 40*30*30, denkt u dat dit een goede verlichting zou zijn voor mijn tropisch terrarium, ik heb 2 hyla cinerea ??Helpt dit de planten te groeien ??
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,De fluorescerende lamp is perfect geschikt voor uw terrarium van 40x30x30.De planten zullen ook onder dit licht groeien.Met vriendelijke groet, Het team van Zoomalia.
Lénaïc
3 berichten
lénaïc fr
Hallo, zijn deze lampen geschikt voor de "Compact Top" galerij van het merk Exo Terra? Ik zou graag snel een antwoord ontvangen, ik ben bezig met het plaatsen van de bestelling... Met vriendelijke groet.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,In principe ja, want deze galerie is geschikt voor compacte fluorescentielampen of voor gloeilampen met een laag vermogen (tot 26W).Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.