Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Mix compleet voer voor dwergkonijnen

90% van klanten

bevelen dit product aan

8 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Mélanie
1 berichten
mélanie fr
Hoe lang gaat het pakket mee voor een dwergkonijn met een leeuwenkop?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dat hangt af van de grootte, de activiteit en de eetlust van uw konijn. Dit voer mag naar believen gegeven worden. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Ludovic
1 berichten
ludovic fr
Hallo, het heeft ons 1 maand geduurd.
Melanie
7 berichten
melanie fr
Bonjour,Les mélanges sont à bannir pour les lapins vous avez toutes les infos sur le site de cette association... http:/aubonheurdesrongeurs.e-monsite.com/
sandrine
1 berichten
sandrine fr
Hallo, mijn dwergkonijn is 2 maanden oud, kan ik hem deze zaden geven?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ja, deze zaden zijn geschikt voor uw konijn. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
manai
1 berichten
manai fr
kan het geschikt zijn voor andere konijnen of alleen voor het dwergkonijn
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze zaden zijn bijzonder geschikt voor de dwergkonijn, maar u kunt ze aan alle konijnen geven. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.