Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Compleet en Natuurlijk Kit Terrarium voor landschildpadden

88% van klanten

bevelen dit product aan

45 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
laetitia
2 berichten
laetitia fr
Bjr, De meegeleverde lamp in deze kit is dus UVA, maar geeft deze ook warmte af? Ik zou de meegeleverde lamp willen combineren met een UVB-lamp, Repti Glo 5.0 die het tropische klimaat nabootst, maar welke moet ik nemen 13 of 25W? En welke fitting moet ik kiezen? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Nee, dit is geen verwarmingslamp. Wat betreft de UVB-lamp, zou een 13W voldoende moeten zijn. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
laetitia
2 berichten
laetitia fr
Hallo, Ik ga binnenkort een kleine juveniele Herman krijgen, en ik zou graag willen weten welk type verwarmingslamp en UV-lamp ik in dit terrarium moet plaatsen? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, L'ampoule est déjà fournie dans ce kit.
Cordialement,
L'équipe Zoomalia
aurore
1 berichten
aurore fr
Bonjour, puis je utiliser une ampoule tout en un de 125 w sur ce type de support?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, La puissance maximum à utiliser avec ce support est de 100W. Cordialement, L'équipe Zoomalia
barbara
1 berichten
barbara fr
Hallo, Is een reptiglo 5.0 fluorescentielamp voldoende voor een schildpad gracea? Voor warmte en uvb. Zo ja, hoeveel watt. Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij adviseren eerder dit type lamp voor uw schildpad: https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-repti-glo-5-0-reproduisant-le-climat-tropical-p-583.html Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
florence
3 berichten
florence fr

Bonjour,Est-ce que la lampe vendue avec le kit doit être allumée toute la journée ou est-ce qu'il ne faut l'allumer qu'à certains moments?Merci par avance.Florence.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Un terrarium ne doit pas être éclairé en continu. Le temps d'éclairage varie selon l'animal.
Cordialement,
L'équipe Zoomalia
florence
3 berichten
florence fr
Hallo, ik heb de complete set "terrarium voor landschildpadden" aangeschaft. Ik ben er zeer tevreden over. Onze schildpad wandelt rond en heeft meteen zijn draai gevonden. Echter, ik zou graag een tweede schuilplaats willen, identiek aan die in de set. Wordt deze ook los verkocht? Bedankt bij voorbaat voor uw antwoord.Met vriendelijke groeten,Florence
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij verkopen deze decoratie niet in detail. Wij kunnen u echter wel deze aanbieden:https://www.zoomalia.com/animalerie/decor-resine-ecorce-moyen-modele-p-5832.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
amelia
1 berichten
amelia fr
Hallo, is dit terrarium geschikt voor een steppe schildpad?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De grootte van het terrarium zal evenredig zijn met de groei van het dier: 100 cm voor een kleine mannetje tot 150 cm voor een grote vrouwtje. Met vriendelijke groet, Het team van Zoomalia
jacky
1 berichten
jacky fr
HalloIs er voor deze kit een optioneel deksel beschikbaar.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Helaas is er geen losse deksel beschikbaar. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
Elodie
1 berichten
elodie fr
bonjour je souhaite acheté une tortue terrestre. Ce kit va jusqu'a quel age de la tortue a peu prêt svp ? que faut il rajouter comme élément pour qu'elle ne manque de rien ? comme par exemple l'ampoule UVB c'est laquelle ? merci d'avance
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze set bevat: substraat, voerbak, schuilplaats, plant, compleet verlichtingssysteem met een 50 watt niet-uvb-lamp + Decoratieve achtergrond die uit het deksel kan worden geknipt. Er is geen specifieke leeftijd, dit zal afhangen van de grootte van uw schildpad. Met vriendelijke groet, Alexandra van Zoomalia
PANTXIKA
3 berichten
pantxika fr
Heeft u dit soort terrarium maar dan een beetje groter alstublieft!! Dank u wel!!! Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Hieronder vindt u de link waarmee u direct toegang heeft tot de terraria die wij u kunnen aanbieden: https://www.zoomalia.com/animalerie/terrarium-c-93-1.html?filt1440=1440-296&pmi=0&pma=490&tri= Met vriendelijke groet, Christelle van Zoomalia
Nicolas
1 berichten
nicolas fr
Is de bijgeleverde lamp geschikt voor een landschildpad Hermann? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ja, het is een complete set voor landschildpadden. Met vriendelijke groet, Christelle van Zoomalia
Leonardo
67 berichten
leonardo fr
zou dit geschikt zijn voor een hermann of Griekse schildpad?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het zou geschikt moeten zijn voor kleine schildpadden. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
Sophie
1 berichten
sophie fr
Hallo,Bevat het verlichtingssysteem een klem om de lamp aan het terrarium te bevestigen?Hoe lang is het snoer om het op het stroomnet aan te sluiten?En is dit terrarium geschikt voor twee kleine graeca schildpadden van ongeveer een jaar oud?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Inderdaad, er is een bevestigingssysteem op het terrarium. De aansluitkabel is 2 meter lang. Dit terrarium kan geschikt zijn voor twee kleine graeca schildpadden, maar u zult een groter terrarium moeten voorzien naarmate ze groeien. Met vriendelijke groet, Mary van Zoomalia
lou
1 berichten
lou fr
hallo, als ik vanavond bestel, zal ik het dan zaterdag ontvangen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Als u deze kit vandaag bestelt, ontvangt u hem niet op zaterdag omdat de levertijd 2 tot 5 dagen is. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Anne-Laure
1 berichten
anne-laure fr
hallo, welke UV-lamp zou geschikt zijn voor deze installatie? Alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We kunnen deze lamp aanbevelen: https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-fluorescente-repti-glo-5-0-p-583.html Met vriendelijke groet, Het team van Zoomalia
julien
3 berichten
julien fr
hallo,kan een niet-uvb-lamp toch alles bieden wat een schildpad nodig heeft qua licht en warmte?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Een UV-lamp is essentieel voor het welzijn en vooral voor de goede gezondheid van uw schildpad. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
julien
3 berichten
julien fr
hallo, voor welk type landschildpad is dit terrarium geschikt?!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De meest "bekende" landschildpadden, zoals de Griekse landschildpadden of de Iberische landschildpadden, zullen zeer goed gedijen in dit terrarium. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
gaelle
5 berichten
gaelle fr
Hallo,Ik wil graag dit terrarium voor mijn landschildpad kopen die ongeveer 3 jaar oud is en ongeveer 4 cm lang. De lamp is alleen uva, tot nu toe had ik lampen uva en uvb twee in één. zijn uvb belangrijk voor een landschildpad? zo ja, zou ik de lamp dan direct moeten vervangen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt inderdaad een lamp toevoegen die UVB biedt, u vindt deze via de volgende link:https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-n%C3%A9on-terrarium-c-112-1.html Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
MAYA
1 berichten
maya fr
Meneer, zou dit type Terra geschikt kunnen zijn voor een kleine Nabeulis schildpad? Zijn de lampen inbegrepen? de lampen? Ik zou graag een UV 5 type willen, is dat mogelijk? Alvast bedankt, Met vriendelijke groeten, Maya
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,De complete natuurlijke Terrarium kit is perfect geschikt voor uw schildpad. Het wordt geleverd met een compleet verlichtingssysteem en een 50W lamp zonder uvb. Bovendien kunt u een ander type verlichting toevoegen als deze niet naar wens is. U kunt al onze producten zien onder Reptielen en dan Terrariumverlichting.Met vriendelijke groet.Het team van Zoomalia.
Corinne
1 berichten
corinne fr
Hallo, De landschildpadden terrarium die jullie als complete set aanbieden heeft geen deksel; de andere exo terra aquaria hebben er wel een; wat is beter voor dit dier: met of zonder? Wat zou het verschil zijn om de een of de ander te kiezen? Bedankt voor het antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het maakt niet uit, zolang de inrichting van het terrarium goed aansluit bij de behoeften van uw schildpad. Wij sturen u een link om u te helpen bij het kiezen van de beste uitrusting voor uw dier: http:/jacques.prestreau.pagesperso-orange.fr/tortues/pdf/10_terrarium_pour_tortues_terrestres.pdf Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
David
1 berichten
david fr
Hallo, ik heb een terrarium met landschildpadden en ik zou graag willen weten op welke hoogte we de uvb-lamp moeten bevestigen, dankjewel,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Het hangt af van de grootte en het soort schildpad dat u bezit. Het is ideaal om op internet te kijken naar de gewenste temperatuur en vervolgens tests uit te voeren met een thermometer om de lamp op de juiste hoogte te bevestigen en de gewenste temperatuur op het niveau van het schild te krijgen.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
Mathilde
1 berichten
mathilde fr
l'ampoule fait elle UVA ? merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Ja, het betreft een daglichtlamp sun glo. Ze levert inderdaad UVA.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
ANTONIO
5 berichten
antonio fr
hallo, kunt u mij vertellen of de lamp UV is. dank u

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.