Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Cavia in de zomer, discussie

Geen antwoord gegeven
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Se
1 berichten
se fr
Goedenavond, bedankt aan iedereen die de tijd neemt om te lezen en misschien antwoorden achterlaat die mij kunnen helpen, excuses voor eventuele spelfouten bij voorbaat. Tijdens deze periode van hoge temperaturen lijdt mijn cavia ook erg. Vier dagen geleden was alles nog goed, maar sinds gisteren merk ik ernstige veranderingen. Hij drinkt niet meer zoveel als eerst, hij heeft gewicht verloren, hij eet niet meer veel van wat ik hem geef, inclusief zijn favoriete groenten, ik heb geprobeerd om hem andere groenten met water te geven, maar dat helpt niet, mijn zus (die al van jongs af aan cavia's heeft), zegt dat zijn eetlust weg is vanwege de warmte, maar hij lijkt ook pijn in zijn buik te hebben, als ik hem oppak piept hij, terwijl hij dat nooit zoveel gedaan heeft sinds ik hem heb, hij heeft ook ernstige diarree sinds gisteren, heel waterig terwijl hij niet veel drinkt, zijn vacht lijkt "open" alsof hij probeert af te koelen. Ik weet niet wat ik moet doen, ik heb 's nachts gelucht maar de zon verwarmt mijn kamer weer snel overdag, ik heb de bevroren fles geprobeerd en in een sok gewikkeld die ik in zijn kooi leg, dat werkte in het begin maar nu gaat hij er zelfs niet meer naar toe. Zijn keutels zijn klein vergeleken met wat hij normaal doet, hij heeft ook de affectie die hij me toonde verminderd. Mijn cavia is 1 jaar oud, van het Cuy ras, 1250g na het gewichtsverlies (1400g normaal).

Ik sta open voor alle adviezen, nogmaals bedankt voor uw aandacht en excuses voor spelfouten.
Fijne dag/avond verder.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.