Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Tuig en lijn voor kleine knaagdieren Casual zwart

100% van klanten

bevelen dit product aan

8 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
geraldine
16 berichten
geraldine fr
Bonjour la quelle taile est assez grand pour un lapin assez grand merci d'avance
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Dit harnas is verkrijgbaar in verschillende maten. We raden u aan om de maten van uw dier op te meten om de meest geschikte maat te kiezen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
godefroy
1 berichten
godefroy fr
hallo, ik zou graag willen weten of de harnas small geschikt is voor mijn dwergkonijntje?Met vriendelijke groeten.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Oui, ce produit pourra convenir à votre lapine naine.Néanmoins, nous vous conseillons au préalable de la mesurer afin de prendre la taille adaptée à son gabarit.
Cordialement,
L'équipe Zoomalia
Audrey
3 berichten
audrey fr
Hallo, Zou het Harnais small geschikt zijn voor een vrouwtjesrat? Bedankt voor uw antwoord.
Gabrielle
11 berichten
gabrielle fr
Hallo,Welke maat zou geschikt zijn voor een mannelijke fret van standaardgrootte? Bedankt voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We raden u aan de tailleomvang van uw fret te meten en de maat te kiezen die hier het dichtst bij in de buurt komt. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
manon
1 berichten
manon fr
Hallo, welke maat harnas heb ik nodig voor een dwergkonijn of een extra klein konijn?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Voor een kleine knaagdier neemt u de harnas maat S.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.