Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Konijnenhok Binnen/Buiten op wieltjes - 115 cm - Zolia Janis

76% van klanten

bevelen dit product aan

9 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Erika
2 berichten
erika fr
Achat catastrophique, l’urine de mon lapin passe … revêtement brillant nul je regrette vraiment cet achat
Regine
1 berichten
regine fr
1. Ik heb het Zolia Janis konijnenhok gekocht voor mijn 2 cavia's. Het hout is onbewerkt en kan heel snel worden aangetast door hun uitwerpselen en urine, want ze zijn niet schoon, in tegenstelling tot konijnen! Welke vernis zou ik kunnen gebruiken en waar kan ik die vinden?
2. Het platform van het huisje lijkt vrij hoog, is het niet gevaarlijk als de cavia's daarvandaan op de bodem van het hok springen?
Heel erg bedankt voor uw antwoorden!
Odile
1 berichten
odile fr
Je vous le déconseille. De qualité très médiocre
Erika
2 berichten
erika fr
Plus que médiocre vous avez raison
Amandine
1 berichten
amandine fr
Hallo, ik zou graag de hoogte van de poten willen weten. Wieltjes onderaan de kooi. Dank u.
Sébastien
1 berichten
sébastien fr
De wieltjes aan de onderkant van de kooi zijn ongeveer 31 cm.
Mlle Patricia
1 berichten
mlle patricia fr
Kan het konijn gemakkelijk zelf via de onderste toegang naar binnen gaan? Heeft u advies over zonisolatie in de zomer? Bedankt
Julie
5 berichten
julie fr
Bonjour, totalement inadapté pour un lapin, qui a besoin de plus d'espace, il lui faut un minimum de 2 mètre carré au sol. Bonne journée.
Céline
1 berichten
céline fr
Bonjour ! Pour ma part, mon lapin nain est ravi, il accède au dessus de la cabane soit en grimpant soit en sautant ! Il est tout petit et la taille de la cage est super, et même bien plus grande que la taille des magasins
Camille
1 berichten
camille fr
Mon lapin a l'air bien. Mais il grignote la cage, j'ai du ajouter une literie d'angle pour ne pas que l'urine coule par terre. J'ai aussi ajouté quelque chose devant l'entrée pour qu'il puisse entrer et sortir de lui même

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.