Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Zand voor woestijnterrariums

88% van klanten

bevelen dit product aan

19 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Hugo
1 berichten
hugo fr
Hallo, hoeveel zakken heb ik nodig voor een terra van 120x55? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Voor ongeveer 5cm heb je ongeveer 33 liter zand nodig, wat neerkomt op ongeveer 46 kg. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
sandrine
3 berichten
sandrine fr
Zou dit zand geschikt kunnen zijn voor een Pogona Vitticeps?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ja geen probleem. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
stephane
1 berichten
stephane fr
hallo ik heb luipaardgekko's, wat zou u adviseren om als substraat op de bodem van het terrarium te gebruiken, alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij kunnen u dit type product adviseren :https://www.zoomalia.com/animalerie/fibres-de-noix-de-coco-p-9453.htmlhttps://www.zoomalia.com/animalerie/substrat-naturel-pour-reptiles-copeaux-de-pin-p-9457.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
vivien
2 berichten
vivien fr
Goedendag, is dit substraat geschikt voor een Californische koningsslang? Kunt u mij wijzen op een goed substraat, mij is verteld dat deze slang uit woestijngebieden komt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit artikel is zand, niet het substraat.Hieronder vindt u de link die u toegang geeft tot de verschillende substraten die wij u kunnen aanbieden :https://www.zoomalia.com/animalerie/substrat-litiere-terrarium-c-881-1.html Met vriendelijke groet, Christelle van Zoomalia
Séverine
6 berichten
séverine fr
Hallo,Voor een terrarium van 45x45x45 zou je hoeveel zakken nodig hebben voor een heremietkreeft.Alvast bedankt!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het hangt af van de dikte van het zand dat u wilt leggen. Voor een dikte van 2 cm heeft u 5 Kg zand nodig en voor een dikte van 3 cm heeft u 8 kg nodig. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
aurelien
1 berichten
aurelien fr
kan men zand gebruiken om een strand te maken voor waterschildpadden dat gescheiden is van het water door plexiglas, bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Dit is zand geschikt voor terraria.U kunt het dus gebruiken voor uw schildpad.Met vriendelijke groeten.Het Zoomalia-team.
auguste
9 berichten
auguste fr
hoeveel zakken moet ik nemen voor een terrarium van 120/60 alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,U kunt ongeveer uitgaan van zo'n 5 zakken van 5 kilo.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
anthony
10 berichten
anthony fr
Hallo, welk zand heb ik nodig voor een pogona?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Ongeacht de kleur, het is volgens uw smaak.Het zand is volledig geschikt voor een pogona.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
aline
3 berichten
aline fr
hallo, is dit zand goed voor heremietkreeften?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,De kleur van het zand is niet zo belangrijk voor een heremietkreeft. Het belangrijkste is om meerdere schuilplaatsen te voorzien.Met vriendelijke groeten,Het ZOomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.