Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Badzand voor knaagdieren HAMIFORM

94% van klanten

bevelen dit product aan

22 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Lou-Ann
1 berichten
lou-ann fr
Hallo hallo! Ik zie heel weinig reviews over dit zandbad betreffende ratten. Zijn er hier mensen die het voor hun ratten hebben geprobeerd en mij hun mening kunnen geven? Aangezien ratten extreem gevoelig zijn voor ademhalingsproblemen, ben ik een beetje bezorgd. Alvast bedankt!
myriam
1 berichten
myriam fr
pour des lapins nains?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product is geschikt voor alle knaagdieren en ook voor konijnen, het is een natuurlijk product waarin knaagdieren graag rollen om zichzelf schoon te maken. Niet alle konijnen zijn echter fan van deze praktijk, we raden het meer aan voor chinchilla's, degoes, enz... Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Camille
12 berichten
camille fr
Hallo,kan deze badgrond gebruikt worden voor cavia's?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product lijkt geschikt. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
serge
2 berichten
serge fr
bonjour, peut on utiliser cette terre a bain pour les rats
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Cette terre à bain conviendra. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Kevin
1 berichten
kevin fr
Hallo, ik lees "verspreidt een aangename geur. Is dit badzand geparfumeerd? bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product bevat geen parfum, de geur is natuurlijk. Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
jean marc
1 berichten
jean marc fr
bonjour.peut on utiliser cette terre à bain pour les octodons ?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Cette terre à bain conviendra. Cordialement, Sandy de Zoomalia
eric
3 berichten
eric fr
Hallo, ik heb een rody'cob natuurkattengrit voor mijn muis, moet ik er een laag badzand onder doen om geurtjes te absorberen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het is niet nodig om voor een muis badzand toe te voegen. Wij kunnen u dit product aanbieden:https://www.zoomalia.com/animalerie/spray-destructeur-d-odeurs-environnement-rongeurs-lapins-furets-p-17512.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
eric
3 berichten
eric fr
Bonjour, j'ai de l
SARAH
1 berichten
sarah fr
hallo ik zou graag willen weten of dit zand geschikt is voor mijn gerbil bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit zand is geschikt voor uw knaagdier. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
elena
2 berichten
elena fr
hallo, ik heb twee cavia's is het nuttig om badzand in een hoekbad te doen (of alleen voor chinchilla's) en hoe zorg ik ervoor dat ze altijd op dezelfde plek hun behoefte doen? alvast bedankt voor uw advies. mvg
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De hoektoiletten zullen uw cavia's in staat stellen om altijd op dezelfde plaats hun behoeften te doen. Het enige wat u hoeft te doen is ze er de eerste keer in te zetten en daarna zullen ze aangetrokken worden door de geur van het zand. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Léo
8 berichten
léo fr
Maar je moet het niet in een klein bakje doen ??
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Ja in een klein bakje op de bodem van de kooi.Met vriendelijke groetenHet Zoomalia-team
Léo
8 berichten
léo fr
Hallo, waar moet je het badzand in doen (in de kooi)?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Deze badzand moet gebruikt worden op de bodem van de kooi.Met vriendelijke groetenHet Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.