Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Autoreis met mijn Russische Hamster

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
53952@rgpd.com
5 berichten


Ik moet mijn Russische dwerghamster voor de eerste keer meenemen voor een autorit, ongeveer 3 uur reizen. Welke voorzorgsmaatregelen moet ik nemen om de reis goed te laten verlopen, wetende dat hij 4 maanden oud is en dat hij in een "Rodylounge duo" kooi zal zitten, die ik als transportkooi gebruik en wanneer ik zijn grote kooi schoonmaak.

Als iemand me wat advies kan geven...

sabrina
80 berichten
sabrina fr

Hallo,

 

Je moet wat van zijn hennepbedding en een paar zakdoekjes uit zijn kooi leggen zodat hij zijn eigen geur kan herkennen, voorzie ook een schijfje komkommer want dat is super hydraterend, maar natuurlijk ook voedsel, water, een houten blok voor zijn tanden. 

 

Neem ook een handdoek mee om tocht te voorkomen, je kunt deze over de kooi leggen.

 

Zo, ik hoop dat ik je vraag heb beantwoord... een goede reis voor jullie beiden

 

Sabrina.


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.