Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Aquarium Tortum zonder filter, wit

98% van klanten

bevelen dit product aan

6 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Véronique
1 berichten
véronique fr
Hallo, ik heb mijn terrarium goed geïnstalleerd, maar ik zou graag willen weten of ik een anti-uitbraakglas kan krijgen om aan de andere kant te plaatsen... er zijn nog 2 inkepingen, een in het midden en een iets grotere rechts, waar zijn die anders voor? Heel erg bedankt
sophie
1 berichten
sophie fr
Hallo, is de terrarium 40x20x18 groot genoeg voor een kleine water schildpad? Of moet de grootte veranderd worden als ze groeit? Is alle decoratie inbegrepen zoals op de foto? Is er een lamp bij inbegrepen? Hoeveel liter is dit aquarium? Kan er een filter in dit aquarium geplaatst worden, en zo ja, welke van uw site? Bedankt voor uw antwoorden.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het kleine bassin is geschikt voor een waterschildpad, afhankelijk van de soort kan het nodig zijn om een groter bassin te nemen. Lamp, lampensteun en decoraties worden niet meegeleverd, alleen het strandgedeelte is inbegrepen. U kunt een filter toevoegen, een model voor nano-aquaria zou geschikt zijn. U kunt ook voor deze kiezen.https://www.zoomalia.com/animalerie/chauffage-speciale-tortue-turtle-heater-50w-p-558.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Karine
4 berichten
karine fr
Hallo, ik heb dit aquarium gekocht met de afmetingen 55×30×20 maar er staat niet bij hoeveel liter het is. Kunt u me alstublieft vertellen hoeveel liter het is?

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.