Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Swamp basking spot Exo Terra spat- en sproeibestendig

95% van klanten

bevelen dit product aan

17 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Sophie
1 berichten
sophie fr
Hallo, welke wattage moet ik gebruiken aangezien het aquarium 100x30x40 is, en dat het strand op 20/25 cm van de toekomstige lampensteun zal zijn? Ook, wat zal de temperatuur van het strand zijn met dit type lamp? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Op de afstand die u aangeeft, zal de temperatuur ongeveer tussen 28°C en 36°C zijn, afhankelijk van het vermogen van de lamp. De 50W lamp zal opwarmen tot 33°C op 20cm afstand en de 100W zal 36°C zijn. Het is aan u om deze afstand aan te passen, als dat mogelijk is.Deze lamp past op alle standaards en fittingen met E27, wat de meest voorkomende standaard is. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Baro
2 berichten
baro fr
Hallo, welk vermogen nodig is wetende dat deze lamp op 30 cm van het strand zal zijn dat tot 31 graden verwarmd moet worden?Ik vermeld dat ik 2 bakken voor mijn schildpad heb, een waterbak en een zandbak.Ik zal deze lamp in de zandbak plaatsen die 50x30x20 is.Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U moet de 75W nemen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Virginie
2 berichten
virginie fr
Hallo, welk vermogen moet ik nemen als het bereik 30 cm is en de gewenste temperatuur ongeveer 32 graden voor pelomedusa? Is uw glow light maxi steun compatibel? Dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U moet een 75W gebruiken en aarzel niet om de lamp dichter bij het strand te plaatsen indien nodig.Voor de steun kunt u een van de volgende modellen gebruiken :https://www.zoomalia.com/animalerie/support-de-lampe-en-ceramique-glow-light-p-31250.htmlhttps://www.zoomalia.com/animalerie/support-de-lampe-a-pince-p-29102.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Mathilde
1 berichten
mathilde fr
Hallo, de lamp om te luieren, plaats je die boven het water of boven het strand? Want ik heb ook een UVB-lamp, waar moet die dan komen? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De lamp moet altijd boven het terras geplaatst worden. U plaatst deze naast uw UVB-lamp. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Marc
5 berichten
marc fr
Hallo hoe vaak moeten de spatwaterdichte SwampGlo-lampen vervangen worden
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We raden aan om al uw lampen elk jaar te vervangen, om er zeker van te zijn dat het niveau van de uitgezonden golven hetzelfde blijft voor uw huisdier. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
petra
5 berichten
petra fr
de fitting is klein E26 of groot E40?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het gaat om een E26 fitting. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Fabien
1 berichten
fabien fr
Hallo,Ik zie de 100 watt lamp niet meer, is dat omdat jullie die niet meer verkopen? Met vriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We bevestigen inderdaad dat we deze lamp niet meer verkopen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
cedric
1 berichten
cedric fr
HALLO JE HEBT 50 WATT OF 75 WATT NODIG VOOR EEN SCHILDPAD
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit hangt af van het gebruikte medium, maar ook van de grootte van uw huis. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia team
sabine
1 berichten
sabine fr
hoeveel graden verwarmt de lamp een gebied voor schildpadden zoals die van het type turtle bank?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We hebben in de beschrijving twee tabellen toegevoegd met de warmte die verkregen wordt afhankelijk van de afstand tussen de lamp en de "vloer" voor de 50W en 75W lampen. Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.