Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

(Advies nodig) Welk knaagdier past bij mij?

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
camille
1 berichten
camille fr


Ik stel me voor, mijn naam is Camille, ik ben 21 jaar oud en ik zit momenteel op de verpleegkunde school. Ik wil al een tijdje een knaagdier adopteren, maar ik weet niet welke ik moet kiezen... Ik heb vroeger al een gerbil gehad toen ik jonger was. En vandaag zou ik graag een ander knaagdier willen adopteren. Ik zou er graag maar één willen adopteren (dus bij voorkeur een knaagdier dat niet groepsgericht is), die overdag actief is (aangezien hij waarschijnlijk in mijn kamer zal zijn) en die tamelijk aanhankelijk is tegenover mij. Kunt u mij verduidelijken welke het meest geschikt zou zijn voor mijn verwachtingen? Dank u wel! :)

Ariane
2 berichten
ariane fr

Hallo Camille, ik raad je aan om een konijn te adopteren (ook al is het geen knaagdier) want het is overdag actief en erg aanhankelijk. Bovendien kan het bij goede verzorging makkelijk 10 jaar leven, het is een beetje als een mini hond. Alleen moet je het niet continu in zijn kooi laten leven, het moet zo vaak mogelijk vrij kunnen rondlopen en het voordeel is dat het een dier is dat heel snel zindelijkheid leert. Het is een strikte herbivoor, dus het moet veel groenten, fruit en hooi eten en korrels mogen slechts 10% van zijn dieet uitmaken. Als je nog andere vragen hebt, aarzel dan niet.


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.