Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Buitenfilter EDEN 501 / 511 / 521 en 522

90% van klanten

bevelen dit product aan

14 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Stephanie
1 berichten
stephanie fr
Hallo,Hoe vaak moeten de voorfilter schuimen en keramische noodles vervangen worden? Bedankt
Alexandre
2 berichten
alexandre fr
De keramische kralen hoeven niet vervangen te worden. Ik voeg een stukje watten toe boven de keramiek dat ik elke twee weken vervang, en ik reinig het schuimfilter eens per maand.
Michel
470 berichten
michel fr
Bonjour Nous l'avons testé sur un 50l INEFFICACE, matos de bas de gamme voire en dessous. Michel
Stephanie
1 berichten
stephanie fr
Hallo, ik ben op zoek naar een occasionele filtratieoplossing voor het water in mijn kleine buitenvijver (die tussen de 60 en 80L moet zijn), die waterplanten bevat. Het water heeft daardoor deeltjes aarde op het oppervlak en op de bodem, lichte algen... Ik vroeg me af of de Eden 511 filter deze functie zou kunnen vervullen of dat het alleen bedoeld is voor aquaria?
Alexandre
7 berichten
alexandre fr
Hallo, heeft u de referenties voor de vervanging van het Eden 511 filter op uw website? Dank u bij voorbaat.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Hallo, de vervangende schuimfilters zijn hieronder beschikbaar:
https://www.zoomalia.com/animalerie/mousse-de-rechange-set-filtre-eden-511-p-35994.html?trad=0
Ze worden momenteel bijgevuld en zullen binnenkort weer op voorraad zijn.

Met vriendelijke groet,
Het Zoomalia-team
fabrice
1 berichten
fabrice fr
Hallo, ik zou graag de diameter willen weten van de pijpen van filter 521. Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Hallo,

De diameter is 12mm.

Met vriendelijke groet,

Het team van Zoomalia
gilbert
2 berichten
gilbert fr
Hallo, ik zou graag de diameter van de slang van de Eden 511 willen weten en de lengte van de slang die erbij wordt verkocht.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Hier zijn de gevraagde afmetingen: buis Ø 16mm, lengte 4m. Met vriendelijke groet, Het team van Zoomalia
Nina
1 berichten
nina fr
Hallo, welk filter moet ik kiezen voor een aquarium van 110 liter met een schildpad? Wetende dat een schildpad meer vervuilt dan vissen. Dank u, Met vriendelijke groeten

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.