Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Bella aanval

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
virginie
5 berichten
virginie fr


goedenavond

een maand geleden heb ik 2 kleine vrouwtjes Bella van dezelfde grootte gekocht.Ze delen hun aquarium met een "schoonmaak" vis

Sindsdien valt een van de vrouwtjes de andere constant aan en beschadigt haar rug.

Ik heb vlekken opgemerkt op het slachtoffer van de aanvallen en deze lijkt niet zoveel te groeien

Kunt u me helpen?

dank u

virginie
5 berichten
virginie fr

hallo Pierrot

heeft dit invloed op het mogelijke antwoord?

Ik ben nieuw in het domein...

Ik hoop op jullie inzicht

dankjewel

Pierre
134 berichten
pierre fr

Ja, ik ken geen "bella" vis. Maar als het gaat om betta's (mooie vissen met lange vinnen), dan moeten ze gescheiden worden, want je kunt maar één vis per bak houden (vandaar de naam vechtvis).

Meestal zijn het de mannetjes die vechten, maar het kan voorkomen dat ook de vrouwtjes dit doen.

virginie
5 berichten
virginie fr

dank je dank je

De dierenwinkel die ons deze "opgedrongen" heeft, vond het niet nodig om ons over dit kleine detail te vertellen...

We gaan het meteen doen. Arme schat!!!

ook voor de reiniger???

Pierre
134 berichten
pierre fr

Nee, de schoonmaker (het moet een soort pleco zijn die de ruiten zuigt) zal geen problemen opleveren met de vechtvissen (je kunt trouwens aardig wat andere vissoorten samen met een vechtvis houden)!

virginie
5 berichten
virginie fr

dites moi,

notre betta peut-elle vivre seule ou bien faut-il lui trouver un congénaire d'une autre espèce?

Pierre
134 berichten
pierre fr

Il peut parfaitement vivre seul (cette espèce dans son pays est réputée pour survivre dans des flaques d'eau en attendant le retour de la saison des pluies).

virginie
5 berichten
virginie fr

OK

een krijger zoals de leden van mijn dieren- en mensenfamilie

goed bloed kan niet liegen mijn geloof

dank je voor alles

hield vol


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.