Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Muilkorf Baskerville zwart

91% van klanten

bevelen dit product aan

31 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Stéphanie
1 berichten
stéphanie fr
Hallo, ik heb een Jack Russell terriër. Welke maat zou hij nodig hebben, aangezien ik zijn snuit heb gemeten vanaf de basis van zijn ogen tot het puntje van zijn neus en ik 7,5 cm heb? Dank u bij voorbaat.
Nathalie
3 berichten
nathalie fr
Voor jou zou je maat 2 moeten hebben voor een jack.
stephanie
1 berichten
stephanie fr
Hallo, ik heb een mannelijke Cane Corso met een snuitomtrek van 33 en een lengte van 8, welke maat moet ik nemen, bedankt
Carole
1 berichten
carole fr

Bonjour,

J'ai un Jack Russel.
Tour de museau 19cm
Longueur museau 6cm

Quelle taille de muselière me conseillez vous ?

Merci pour votre aide.
nathalie
1 berichten
nathalie fr
Taille 2, jai un croisé parson terrier son techniquement il est entre la taille 2 et 3 et le 3 est beaucoup trop grand bon courage
CYNTHIA
4 berichten
cynthia fr
Hallo :) ik heb een Duitse herder van 48 kg, snuitomtrek 31 cm en lengte 12 cm, welke maat moet ik nemen? Hetzelfde voor mijn dobermann met een maat van 29,5 cm en lengte van 13 cm? Bedankt voor uw reactie.
François
1 berichten
françois fr
Hallo, ik heb een mannelijke boxer die blijkbaar 30 cm hoofdomtrek heeft, welke maat moet ik voor hem nemen, dank je wel. Ik zou graag een tekening willen hebben om te weten waar ik de neklengte moet meten, want waar ik ook meet, ik vind niets dat overeenkomt.
Melissa
1 berichten
melissa fr
bonjour, pour ma part j'ai pris un taille 3 pour une border collie qui a tendances a être agressif avec les voisin et pour le travaille au troupeau et j'en suis très content elle ne se l'enlève peut toujours boire et aboyer comme elle le souhaite .
lynda
1 berichten
lynda fr
Hallo. Ik heb een Baskerville muilkorf maat 4 gekocht voor mijn Australische herder. Ik kan deze gemakkelijk omdoen, maar hij krijgt het met een pootgebaar in een paar seconden af. Moet het bovenste deel van de muilkorf aan de halsband bevestigd worden, want alleen het onderste deel zit eraan vast. Heeft u een oplossing voor mij?
Régis
1 berichten
régis fr
Ik ben extreem teleurgesteld door deze muilkorf. Ik snap echt niet wat tevreden klanten er goed aan kunnen vinden. Hij is lastig om aan te doen. De hond kan hem makkelijk afdoen. Er zijn overal riemen die de hond hinderen, enzovoort... Hij staat te koop op Marktplaats.
maire
2 berichten
maire fr
Die van mij is een volwassen (mannetje) Vlaamse Bouvier; de muilkorf maat 3 is bevestigd aan zijn halsband: ik doe eerst de halsband om, dan de muilkorf door zijn snuit goed erin te steken en het koord van de muilkorf, dat gaat achter zijn oren door en ik haak het vast met de karabijnhaak en VOORAL DE VEILIGHEID INSTELLEN door het lichtjes over de ruwheid te schuiven zodat hij het niet kan afdoen.
Danielle
1 berichten
danielle fr
Ik heb een Belgische herdershond Malinois en deze muilkorf heeft hij met een pootbeweging afgedaan, dus voorlopig opgeborgen in de kast.
Rose
2 berichten
rose fr
Hallo, Voor een standaard American Bully, welke maat muilkorf alstublieft? Maat 5 of 6? Ik dacht aan maat 5
Mélissa
2 berichten
mélissa fr
Het valt vrij groot. Voor een Duitse herder van 30kg was maat 4 te groot en het opende aan de bovenkant van de snuit...
Chloé
2 berichten
chloé fr
Hallo,Ik denk dat maat 5 ruim voldoende is, vooral omdat bullies een korte snuit hebben... Ik heb een kruising van een staff die ik maat 3 geef, ter informatie... Goede aankoop!
Alain
1 berichten
alain fr
Ik heb maat T 6 genomen voor een rottweiler en het valt heel groot!
Baptiste
4 berichten
baptiste fr
Ik heb een bully xl van 5 maanden en 30kg en momenteel past maat 5 hem als je bully een groot hoofd heeft, dan eerder een maat 6 zodat hij comfortabel zit anders is maat 5 goed
Alexandra
5 berichten
alexandra fr
Ik heb maat 5 gekocht voor mijn American staff van 30kg, en de muilkorf is een beetje te groot, dus zowel maat 4 als 5
patrick
2 berichten
patrick fr
Hallo, ik heb maat 5 genomen voor mijn 6 maanden oude Beauceron, is dit de juiste maat of moet ik maat 4 nemen? Ik wacht ook op de nieuwe voorraad, bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Maat 5 zal geschikt zijn. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
melany
2 berichten
melany fr
Bonjour vous pensez avoir les nouvelles disponibilités quand ?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit artikel is momenteel in bestelling bij onze leverancier. Onze volgende aanvulling wordt begin juli verwacht. Als dit product goed geleverd wordt, zal het verschijnen als "op voorraad". Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Morgane
1 berichten
morgane fr
Goedenavond, hoe lang zal het duren om de voorraad muilkorven maat 4 (voor een kruising tussen een bulterriër en een Dalmatiër) aan te vullen
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Il s'agit malheureusement d'un article en rupture de longue durée.Nous n'avons pas de date de disponibilité à vous communiquer pour le moment. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Miloud
1 berichten
miloud fr
Welke maat voor een malinois alstublieft dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Voor een Mechelaar heeft u maat 4 nodig. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Alex
2 berichten
alex fr
Helemaal mee eens.
Alex
2 berichten
alex fr
https://mysocksfr.com/

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.